Forum kwijt !

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
De Grijze Buffel
Contacteer:

Forum kwijt !

Bericht door De Grijze Buffel » 10 nov 2008, 00:09

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    Nadat ik een aanpassing in overall/header heb gemaakt en de buffer geleegd had !!
    phpBB versie: 3.0.1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Ja, ik wou het logo op de voorpagina verwijderen.
    Wat is het probleem?
Ik kan mijn forum niet meer openen en ik krijg de volgende foutmelding: :?:

Parse error: syntax error, unexpected '}' in /home/achterhe/public_html/board/board/cache/tpl_Thor_overall_header.html.php on line 89
:oops:
De gemaakte fout in de overall_header heb ik inmiddels aangpast, hersteld en geupload maar ik kan nu de buffer niet meer legen omdat ik niet meer op mijn forum of mijn beheerders paneel kan komen !!
..
Laatst gewijzigd door De Grijze Buffel op 10 nov 2008, 02:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Ciejoemeebieleeter, DGB.

stef775

Re: Forum kwijt !

Bericht door stef775 » 10 nov 2008, 00:51

Leeg je cache via ftp.
Laat index.html en .htaccess staan.

De Grijze Buffel
Contacteer:

Bericht door De Grijze Buffel » 10 nov 2008, 00:56

stef775 schreef:Leeg je cache via ftp.
Laat index.html en .htaccess staan.
Ik wist niet wat je bedoelde maar bij nader onderzoek heb ik alles gevonden. Alle bestandjes verwijdert. Daarna weer geladen en het werkt weer naar behoren.
Ik hoop dat je lekker kunt slapen want het is gelukt en bedankt daarvoor. :bier:
P.s.: jouw onderstaande reactie heeft mijn reactie ingehaald, excuses daarvoor. :oops:
Laatst gewijzigd door De Grijze Buffel op 10 nov 2008, 01:21, 3 keer totaal gewijzigd.
Ciejoemeebieleeter, DGB.

stef775

Bericht door stef775 » 10 nov 2008, 01:16

Kijk in de map cache, verwijder daar alles behalve de bovengenoemde bestanden.

Gesloten