logo centreren ?!?!
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: logo centreren ?!?!
Ik heb het gewijzigd. daarna mijn style vernieuwd en de buffer geleegd, maar het werkt nog steeds niet.
help ?!!?
help ?!!?
Bij mij werkt het in elke browser die ik tot mijn beschikking heb, inclusief IE7...
Dus als jij naar mijn website gaat staat de logo gecentreerd ?
ik heb IE7.0 en FF de laatste versie en bij mij staat hij echt niet gecentreerd.....
ik heb IE7.0 en FF de laatste versie en bij mij staat hij echt niet gecentreerd.....
Dan moet je misschien even een harde refresh doen (Ctrl+F5) of even de buffer van je browser legen.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb ik gedaan... cookies verwijderd, buffer geleegd, alles ... maar bij mij blijft hij niet gecentreerd staan.
vaag ?!?!
vaag ?!?!
Er staat: cookies en tijdelijke internetbestanden verwijderen van je BROWSER.....
Misschien handig als iedereen http://www.overmatigzweten.nl/ bezoekt voor ze zomaar gokken.
De bestanden zijn niet/verkeerd aangepast, waardoor het logo sowieso niet gecentreerd zal staan.
De bestanden zijn niet/verkeerd aangepast, waardoor het logo sowieso niet gecentreerd zal staan.
Nou het is uiteindelijk gelukt om het logo te centreren. Nu is alleen mijn vraag nog hoe kan ik de text onder de logo centreren? dus de forum description?
alvast bedankt
alvast bedankt
Voor zover ik kan zien is het al gelukt?
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Ja het is gelukt. Alleen in firefox is hij niet helemaal goed.... dan staat de zoek functie rechtsboven aan in het scherm waardoor het hele forum breder wordt.... ?!?! iemand ?!??
Alvast bedankt
Alvast bedankt