Hide mod
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Hide mod
Ja heb ik allemaal gedaan.
In includes/constants.php moest je aangeven welk ID de hide BBCode had, heb je dat veranderd in het correcte ID? 

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Het id wat er nu in staat is 1000 dat stond er standaard in. Moest dat dan aangepast worden? Want daar kan ik niks over vinden.
Hij werkt nu, had over de laatste 2 regels heen gelezen:P Is het ook mogelijk dat er wordt aangegeven dat die tekst niet zichtbaar is? Want nu is het echt helemaal leeg.
Volgens mij hoort er normaal ook een kadertje te komen met daarin de tekst dat het niet zichtbaar is totdat er gereageert word, heb je de template instructies uitgevoerd en daarna de buffer geleegd? 

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder