Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op. phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Adres van je forum:http://www.gymnasticsforum.be Event. modificaties op je forum:nvt Wanneer ontstond het probleem?nvt phpBB versie: 3.0.2
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nvt Wat is het probleem?
Eerder een vraag dan een probleem, op mijn phpbb2 had ik verschillende topics en subforums in een kleurtje staan dit door titel in kleur te plaatsen met html. Nu blijkt dit niet te lukken bij phpbb3 of heb ik het verkeerd? Dus wat mijn vraag is zou ik bijvoorbeeld als je naar mijn forum gaat de titel van het forum Welkom in een ander kleurtje kunnen zetten dan de rest?
In phpBB was het wel aanbevolen om het met een mod te doen, omdat je anders overal rondslingerende HTML-codes had, er dus dus eigenlijk niets veranderd (behalve dat HTML nu uberhaubt niet meer geparsed wordt)