Ik zal even beginnen met de mijne die ik een echte toevoeging vind;
Links-sectie: kan men zelf makkelijk links toevoegen.
Print Topic: geeft een pagina in kale tekst weer voor te printen.
Userlist in adminpanel; In een druk op de knop alle gebruikers met 2 linkjes voor de naam "permissies" en "bewerk" om dus de permissies en
profiel te wijzigen.
Super Mod; Lijkt me verrekte handig maar heb hem nog niet aan de praat.
Speelgoed;
PhotoAlbum; Leuk speelgoedje om de leden een foto`tje te laten plaatsen.
Chatbox; spreekt voor zich.
Welke vinden jullie nu echt handig?
John
Favoriete MOD`S/Hacks
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- John_de_Vries
- Contacteer:
Favoriete MOD`S/Hacks
Laatst gewijzigd door John_de_Vries op 06 jun 2003, 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb de "Recount post counts"-mod al lang in gebruik. Daarmee kan je de echte post-aantallen herberekenen. (vooral handig als iemand zwaar aan het spammen is geweest en je hem zijn posts niet "gunt"
)
(te vinden op http://www.phpbbhacks.com)
De volgende is niet echt een MOD, meer een ADDON. Ik heb het over de mod "Topics Anywhere". Hiermee kan je heel makkelijk de actieve topics van je hele forum of van slecht een paar forums op elke willekeurige pagina zetten dmv Javascript. Deze is heel erg uitgebreid.
(te vinden op http://www.PhpBB.com)

(te vinden op http://www.phpbbhacks.com)
De volgende is niet echt een MOD, meer een ADDON. Ik heb het over de mod "Topics Anywhere". Hiermee kan je heel makkelijk de actieve topics van je hele forum of van slecht een paar forums op elke willekeurige pagina zetten dmv Javascript. Deze is heel erg uitgebreid.
(te vinden op http://www.PhpBB.com)
Verder is de link sectie ook wel leuk maar zo krijgen andere reclame en kunnen je gebruikers bij je weg gaan
Voor de rest de Boxen-MOD...(ergens een keer gedowned) waarmee je bijv. onder heel je forum een box kan maken met links of foto's..
En de chatbox natuurlijk!!
Verder is de link sectie ook wel leuk maar zo krijgen andere reclame en kunnen je gebruikers bij je weg gaan

Voor de rest de Boxen-MOD...(ergens een keer gedowned) waarmee je bijv. onder heel je forum een box kan maken met links of foto's..
En de chatbox natuurlijk!!
[+] Isento at DeviantArt
De topic anywhere vond ik goed. Ik gebruik nu wel een portal mod, maar die heeft ook die functie.
Die mod met subforums intresseert me wel. Deze zal wel te vinden zijn op phpbbhacks.com zeker? Ga er eens naar zoeken.
Chatbox is goed als je veel bezoekers hebt, en hangt ook af van het onderwerp van je forum. Niet bij alle forums past dit vind ik persoonlijk.
Ik vind vooral de mods, waarmee je je forum in de rest van je site kunt integreren, handig. Persoonlijk wel ik wel iets tegen dat phpnuke (of alles wat er op lijkt) gedoe, want zo gaat alles op elkaar lijken... Originaliteit = 0
Maar goed. Veel meer mods ken ik (nog) niet. Maar ga er zeker naar zoeken
Die mod met subforums intresseert me wel. Deze zal wel te vinden zijn op phpbbhacks.com zeker? Ga er eens naar zoeken.
Chatbox is goed als je veel bezoekers hebt, en hangt ook af van het onderwerp van je forum. Niet bij alle forums past dit vind ik persoonlijk.
Ik vind vooral de mods, waarmee je je forum in de rest van je site kunt integreren, handig. Persoonlijk wel ik wel iets tegen dat phpnuke (of alles wat er op lijkt) gedoe, want zo gaat alles op elkaar lijken... Originaliteit = 0
Maar goed. Veel meer mods ken ik (nog) niet. Maar ga er zeker naar zoeken

Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
- DaMnNaTiOn
- Contacteer: