Opties bij berichten

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Dyliana

Opties bij berichten

Bericht door Dyliana » 14 okt 2008, 10:20

Weet niet goed waar ik mijn vraag moet plaatsen, dus daarom maar hier.
De versie van mijn forum is phpbb 3.0.2. Ik begrijp niet waarom ik onder opties, de optie "Breng mij op de hoogte van nieuwe reacties" niet heb. Het staat wel in het gebruikerspaneel, maar je kunt nergens die optie terug vinden, zoals hier op jullie forum bijvoorbeeld. (heb gebruikers toestemmingen gegeven op zich te mogen abonneren)
(ook in de prosilver stylesheet niet)
Verplaatst van 3.0 Discussie
- Niek

Niek
Contacteer:

Re: Opties bij berichten

Bericht door Niek » 14 okt 2008, 15:12

Waarschijnlijk staan je permissies niet helemaal goed.
Controleer deze eens. Beheerderspaneel ==> Forum configuratie ==> Forum eigenschappen ==> Het abonneren op onderwerpen toestaan: Ja/ Nee

en anders Beheerderspaneel ==> permissies ==> Forum gebaseerde permissies ==> Forum permissies ==> "Selecteer een forum" ==> "Selecteer 'Geregistreerde gebruikers' " ==> Acties ==> Kan abonneren op forum: Ja/ Nee
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Dyliana

Bericht door Dyliana » 14 okt 2008, 20:32

Nou, Niek, bedankt... maar ik heb alles gedaan wat je zei, maar het blijft onzichtbaar. Beide staan op ja. En op het forum wordt ook in het gebruikerspaneel dat ze dat mogen doen en kunnen beheren. Maar nergens staat HOE ze dat moeten doen. Ik wordt er tureluurs van :(
Ik vind ook dat de permissies niet allemaal duidelijk zijn.

Dyliana

Bericht door Dyliana » 14 okt 2008, 21:59

Ik ben eruit! Je moet onder algemeen >> instellingen e-mails >> "sta email-s toe op het forum" hebben ingeschakeld. Als dat dus niet zo is, verschijnt er geen "abonneer onderwerp" en "email vriend" (die laatste hadden we nog niet eens gemist :D )

Gesloten