Adres van je forum: nog niet online
Event. modificaties op je forum: nee
Wanneer ontstond het probleem? nog niet werkend gezien
phpBB versie: 3.0.0
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
Wat is het probleem?
Ik wil gebruikers de mogelijkheid bieden om hun berichten te wijzigen. Als een admin of een mod een bericht bewerkt, heeft deze de mogelijkheid om een reden voor wijziging in te vullen. Bij de gewone gebruikers verschijnt deze mogelijkheid niet. Waar kan ik dit instellen en kan ik het opgeven van een reden verplichten?
Wijzigingen door gebruikers
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Wijzigingen door gebruikers
Dat is dan ook ontworpen met de moderator in gedachte, en is het daarom ook een moderatorpermissie.
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
Dus ik kan een gebruiker wel het recht geven om haar / zijn bericht te wijzigen, maar dan kan deze gebruiker geen gebruik maken van een invulveld om de reden aan te geven?
Nee.
De makkelijkste is om dan een BBcode aan te maken.
De makkelijkste is om dan een BBcode aan te maken.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
-
OK, dank. Dat vermoeden had ik al, gaan we daar mee aan de slag.
-
Ik heb nu de BB Code voor "Edit" gebruikt zoals die in het BB-code topic beschreven staat. Kan ik daar ook aan toevoegen wie de aanpassing heeft gemaakt en wanneer?