[phpBB2 --> phpBB3]Forum updaten naar phpBB 3.0.2

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.

Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Wilco
Contacteer:

[phpBB2 --> phpBB3]Forum updaten naar phpBB 3.0.2

Bericht door Wilco » 10 okt 2008, 10:56

Opdracht: Forum updaten naar phpBB 3.0.2
Beloning/wederdienst: Betaling per gewerkt uur gewoon via bank, liefst met factuur.
Neem contact op via: PB/mail

Ik zoek iemand die voor mij een forum kan updaten van phpBB 2.0.17 naar 3.0.2 en dit, als het mogelijk is nog wat kan tunen ook. We zitten nu met een groot snelheidprobleem i.v.m. het hosten van foto's welke op het forum geplaatst worden. Het gaat hierbij om zo'n 8 GB, dit zijn ongeveer 80.000 foto's. Het forum heeft ongeveer 3000 gebruikers en we draaien met een dedicated server;

* Intel P4 D 2.8
* 2048 MB RAM
* 80 GB harddisk
* 1000 GB verkeer
* 100 Mbit uplink

Graag iemand die dit forum binnen ongeveer een week kan omzetten voor ons. We hebben ook nog op het phpBB 2.0.17 forum een aantal mods geinstalleerd:

- Categories hierarchy - 2.1.1 RC5
- File Attachment Mod v2
- Topic Calendar - Categories Hierarchy 2.1 edition
- Custom Title MOD
- Profile Control Panel

Zover dit niet in phpBB 3.0.2. zit ingebouwd (wat volgens mij wel zo is) willen we dit wel graag terugkrijgen. Mochten er nog suggesties zijn om een ander forum aan te schaffen (mag ook betaald zijn) welke sneller is als phpBB 2/3 dan hoor ik dit graag.

Mochten er nog vragen zijn kun je altijd een mail sturen naar; wilco @ bouwmachineforum .

Salomon

Re: [phpBB2 --> phpBB3]Forum updaten naar phpBB 3.0.2

Bericht door Salomon » 10 okt 2008, 13:49

Het probleem is: je forum is erg verouderd, en er is wel een convertor voor Categories Hierachy maar deze is in de beta, het is dus niet aan te raden deze te gebruiken. Verder: Wat is de auteur van de File Attachment Mod?

Wilco
Contacteer:

Re: [phpBB2 --> phpBB3]Forum updaten naar phpBB 3.0.2

Bericht door Wilco » 10 okt 2008, 14:00

De categoriën moeten gewoon terugkomen, is dit niet handmatig te doen? En wat gebeurt er als je gewoon overhuist zonder de categoriën over te nemen, moet je dan handmatig alles goed plaatsen of ben je alles kwijt?

De attachmentmod is de volgende: File Attachment Mod v2 2.3.13 Acyd Burn

Plaats reactie