Je bedoeld boven aan in je menu? Dat kan met mods, waarvan ik niet weet waar ze precies staan, en ook niet opzoeken ga, omdat ik ze zelf ook niet gebruik, en omdat er eventueel een alternatief is...
Alternatief kan zijn> maak een topic, met de chat regels, uopdate je overall_header weer, zoals ik in 1 van mn eerdere berichten zei, maar ipv een link naar je chatbox te maken doe je nu naar dat ene topic waar de chat regels staan, en je moet de naam'chat' dna ff verandere naar bijv. 'Chat Regels'
Doe dit menu onderdeel bijv. na de regel waar de chat link staat, wel op een nieuwe regel en leeg daarna je buffer
Zoek
Code: Selecteer alles
<li><a href="./index.php?sid=1bb501e81b00023e15b56b48a8a10b7d">Home</a></li
Ergens na deze regel staat ook de regel waar de chat staat als goed is, doe een enter (nieuwe regel dus en voeg dit toe:
Code: Selecteer alles
<li><a href="http://JOUWDOMEIN.nl/vieuwtopic blablab">Chat Regels</a>
vanaf Http:// tot en met blablab moet je dus de link naar je topic zetten, je kan het ook op andere manieren doen maar... ik zelf vind dit een goede manier, je topic kan je antuurlijk dna nog altijd editten etc, op slot zeten van slot, amar zodra die verwijderd of naar ander board word verplaatst, dan moet je hem wel ff editten in overall_header
Je mag zelf kijken wat je leukste vind, zo, of op een andere manier, maar dna meot je ff op andere reacties wachten, want ik ga geen andere dingen zeggen alsk het zelf nie gebruik/niet weet.