Bee schreef:Daar wordt je iPod spontaan blauw van he

Bee schreef:Daar wordt je iPod spontaan blauw van he
Daar zijn goede redenen voor, maak jij je maar geen zorgenJochemteW schreef:Marco eruit, Pascal eruit. zijn hier ook nog écht redenen voor of zie ik, weer, iets over t hoofd?
Had ie dat niet al?lifeguard schreef:Marco is een eigen zaak begonnen
Dit constateerde ik ook al idd, is het niet handig om even een kleine mededeling te plaatsen wanneer er crew wisselingen plaatsvinden anders weten de leden straks ook niet meer wie in welk team zit enzo.JochemteW schreef:Marco eruit, Pascal eruit. zijn hier ook nog écht redenen voor of zie ik, weer, iets over t hoofd?
Dan hebben we opeens heel veel mededelingen nodigbrandsrus schreef:Dit constateerde ik ook al idd, is het niet handig om even een kleine mededeling te plaatsen wanneer er crew wisselingen plaatsvinden anders weten de leden straks ook niet meer wie in welk team zit enzo.JochemteW schreef:Marco eruit, Pascal eruit. zijn hier ook nog écht redenen voor of zie ik, weer, iets over t hoofd?
Ja maar wie gaat nu elke dag kijken of er veranderingen zijn in de crew? Een mededeling is makkelijker.Bee schreef:Lucas en Inca zijn beheerder
Bertie's Cat Dolls + Ramon zijn moderators
Niek, Alexander, JohanG, JimB en Robin Huurman zijn support medewerkers
Het technisch team heeft een gewone gebruiker niet zo veel aan![]()
en Mandersonline doet de vertaling.
Waarom schrijf ik dit eigenlijk op, kan ook gewoon http://www.phpbb.nl/medewerkers linken.
Volgens mij mag je bij een gemeente nog blij zijn als er PHP beschikbaar is, bij de meeste gemeentes is het ASP en ASP.NET wat de klok slaat.JimB schreef:Haha! Zoek dan een betere host.
En niet toevallig iets met .php5 ofzo?Lucas schreef:Wow, nooit gedacht nog met antiek te gaan werken.
Ik maak, in opdracht van de gemeente, een website met verschillende mensen. Nou stoorde we ons allemaal aan 1 ding...
PHP versie 4.3.0 o.o"