Beste forumleden,
Ik heb nog een vraagje die met stijlen te maken hebben. Het is een vrij duidelijke vraag dus hoop dat iemand een oplossing weet.
Ik heb nu als standaart stijl Silver Orange ingesteld. Nu Wilde ik net in GebruikersBeheer een gebruiker zoeken, maar vond dit niet zo erg handig werken er ontbraken een paar mogelijkheden. Ik heb het liever in de stijl Polisilver, het zelfde heb ik met de Moderatorpaneel.
Ik wil niet heel mijn stijl veranderen. Ik wil alleen GebruikersBeheer(zoek functie) en Moderator paneel in Stijl Polisilver hebben. Weet iemand hoe ik dit moet instellen? En of dat uberhoubt wel mogelijk is?
Alvast bedankt
Met vriendelijke groet David
Moderator paneel en gebruikers paneel aanpassen
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Moderator paneel en gebruikers paneel aanpassen
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Re: Moderator paneel en gebruikers paneel aanpassen
Het administratiepaneel gebruikt zijn eigen template, die is in principe niet te veranderen, hooguit met handmatig knutselen.
Het moderatiepaneel en het gebruikerspaneel veranderd kwa styling gewoon mee met de rest van het forum.
Het moderatiepaneel en het gebruikerspaneel veranderd kwa styling gewoon mee met de rest van het forum.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Re: Moderator paneel en gebruikers paneel aanpassen
Oke, daar was ik opzich al wel achter. Er is alleen dus weinig aan te doen. Tenzij je beetje handig bent
Naja dan moeten ze dr maar aan wennen of het veranderen naar de normale stijl!!

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen