Google maps met gelinke gspreadsheet wordt niet weergegeven.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
epetzen

Google maps met gelinke gspreadsheet wordt niet weergegeven.

Bericht door epetzen » 13 sep 2008, 14:38

L.s.,

Ik heb een google map met een gelinkete spreadsheet op mijn forum geplaatst.

De code is gecreeerd dmv de wizard op hieronder.

http://gmaps-samples.googlecode.com/svn ... tommap.htm

Als ik deze HTML code locaal open geeft hij perfect de kaart weer.

Echter zodra ik hem upload naar de server geef hij de kaart niet meer weer. Explorer geeft aan gereed maar met fouten op de pagina.
bij details geeft hij een fout op regel 316 positie 20 syntaxfout (deze bestaat niet in het page.phph document)

Als je heb locaal draait geeft hij wel een activeX melding, niet dat je deze kan instaleren maar wel kan gebruiken. Waarschijnlijk heeft het hier mee te maken maar.....

Hoe kan dit veroorzaakt worden, moet er iets geinstalleerd worden op mijn forum en of server om deze kaart zichtbaar te maken? Het lijkt erop alsof hij geen data uit het spreadsheet kan laden. (iets wat hij locaal dus wel doet)

Alvast bedankt,

Peter
..

Bee

Re: Google maps met gelinke gspreadsheet wordt niet weergegeven.

Bericht door Bee » 13 sep 2008, 15:20

Je had al een topic, namelijk deze viewtopic.php?f=53&t=46955

Dan kan deze dicht.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Gesloten