Hulp met Forum onderhoud etc.

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.

Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Phasmid
Contacteer:

Hulp met Forum onderhoud etc.

Bericht door Phasmid » 06 sep 2008, 18:33

• Adres van je forum: http://www.ltrwargames.co.cc
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.2

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Hallo ik ben tom.
Ik ben net nieuw op het forum, en ik heb een vraag. Alleen weet ik niet of het wel op de goede plek gepost is :oops:
Mijn vraag is: ik heb een forum (zie link boven aan de pagina)daar heeft iemand mij mee geholpen, want ik ben niet bekend met php,ftp etc. ben nu wel html aan het 'leren'. Aangezien ik daar niet zo handig mee ben, en die jongen het heel vaak druk heeft heb ik eigenlijk iemand nodig die mij kan helpen met bijv. mods installeren en de lay out te veranderen, omdat het forum nieuw is en er niet bepaald aantrekkelijk uit ziet. :?
Nogmaals sorry als de post op de verkeerde plek staat.

edit; Het fijnst zou zijn als het iemand is die ook van Lotr (lord of the rings)houd, want dan is het mischien ook leuk voor die persoon.
Het klinkt mischien heel stom, maar ik kan eigenlijk geen beloning geven :oops: ben pas 15 jaar. Heb liever dat iemand gewoon even een klein beetje helpt.
Als je interesse hebt kan je PB'en

Gr Tom

..
Laatst gewijzigd door Phasmid op 06 sep 2008, 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.

lifeguard
Contacteer:

Re: Hulp met Forum onderhoud etc.

Bericht door lifeguard » 06 sep 2008, 19:22

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

Bee

Re: Hulp met Forum onderhoud etc.

Bericht door Bee » 06 sep 2008, 19:24

Je topic is verplaatst.

Ik raad je aan om er even bij te zetten of je een beloning uitkeert en hoe het beste contact kan worden opgenomen.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Plaats reactie