Notificatie

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Donaldini

Notificatie

Bericht door Donaldini » 30 aug 2008, 19:37

phpBB versie: 3.0.2

Wat is het probleem?
Eerder een vraag eigenlijk, waar kan in kiezen of gebruikers een notificatie (via mail) krijgen of er nieuwe berichten zijn op het forum (niet geabonneerde berichten)?

Jim
Contacteer:

Re: Notificatie

Bericht door Jim » 30 aug 2008, 19:44

Gebruikers kunnen zelf kiezen per forum of ze op de hoogte willen worden gehouden van nieuwe berichten.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Donaldini

Bericht door Donaldini » 30 aug 2008, 19:53

En kan ik als beheerder op de hoogte gehouden worden bij eender welk bericht in eender welk forum?

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 30 aug 2008, 19:57

Ook jij al Beheerder kan op de hoogte worden gehouden door alle nieuwe berichten in een bepaald forum door aan de onderkant van een forum op Abonneer Forum te drukken, en zo is het ook met onderwerpen.

Wil je in een bepaald onderwerp van alle nieuwe berichten op de hoogte worden gehouden via E-mail is dat ook mogelijk. Door aan de onderkant van een onderwerp op: Abonneer onderwerp te drukken. ;)
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Gesloten