Hoe kun je een besloten forum realiseren? Dat niemand nog iets kan zien voordat ze registreert zijn en ik ze heb goedgekeurd?
mvg,
Niels
Besloten forum
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Besloten forum
Forum permissies instellen op "Geen Toegang"
Bedankt, maar hoe zorg ik er dan voor dat mensen kunnen registreren, en ik ze moet goedkeuren zodat ze worden verplaatst naar de members? En ik kan het niet voor het gehele forum instellen?
Als ik Create New Forum kies, kan ik trouwens ook niet ergens de permissies instellen
Als ik Create New Forum kies, kan ik trouwens ook niet ergens de permissies instellen
Laatst gewijzigd door Mindstate op 19 aug 2008, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
1. Goedkeuren, Login je admin paneel, en klik links op instellingen registratie. En bij account activatie: "door beheerder."Bedankt, maar hoe zorg ik er dan voor dat mensen kunnen registreren, en ik ze moet goedkeuren zodat ze worden verplaatst naar de members? En ik kan het niet voor het gehele forum instellen?
2. Je zult nu onder Gebruikers en Groepen, en dan Inactieve gebruikers de gebruikers kunnen activeren.
3. Verplaatsen: klik op gebruikersbeheer onder gebruikers en groepen, zoek een lid, en verander de groep. MAAK DEZE STANDAARD!!
4. Gehele forum? Ik begrijp je niet?
5. Create new forum? Nee dat kan niet.
Support alleen via het Forum, niet via PM, Mail, of sites.
Funiest topic uit de PhpBB.nl geschiedenis!: hier
Funiest topic uit de PhpBB.nl geschiedenis!: hier
Om even de vraag van 5 hieronder te beantwoorden, het gaat hier hoogstwaarschijnlijk om een sub-forum. Als alles is ingesteld kan je de permissies aanpassen(wat hij zal aangeven in een link). Anders is in het Beheerderspaneel - Forums - Forum permissies de permissies aan te passen.