Een echte nederlander klaagt graag.
Zoals Lifeguard hé.lifeguard schreef:Net zoals mensen die klagen over websites, en er toch steeds weer terugkomen
Jep, alleen ik geef het toe.Raimon schreef:Zoals Lifeguard hé.lifeguard schreef:Net zoals mensen die klagen over websites, en er toch steeds weer terugkomen
Dan is het toch goed niet waar ?lifeguard schreef:Jep, alleen ik geef het toe.Raimon schreef:Zoals Lifeguard hé.lifeguard schreef:Net zoals mensen die klagen over websites, en er toch steeds weer terugkomen
Sommige mensen hebben het niet op phpBB.com teammembers, en gaan dan gewoon gelijk klagen. Nadeel van teammember daar zijn somsRaimon schreef: Dat is niet uitlokken, lees wat ik schrijf ?
Mensen zeuren , klagen en gebruiken het toch weer.
Dat komt gewoon omdat je jaloers bent omdat jij niet slim genoeg bent om het te wordenfulleffect schreef:ik zou me persoonlijk ook dood schamen hoor als ik daar teammember was
Gelukkig ben ik hier niet de enige teammember daarfulleffect schreef:ik hou me liever dom, scheelt me een hoop gezeur en vergelijking met de ow zo slimme paul
Ik zou zeggen, kijks eens naar de about page op .comfulleffect schreef:hoezo, nog meer kontenbonkers dan?
Dan ben je nog dommer als ik dacht.fulleffect schreef:maar dat zei ik net al: ik doe net als of.. dus dat kan ik niet
=-> pcd. +++ || kuddos voor derkyDerky schreef:Nicole? waar?
voel je je ineens een stuk meer verbonden zekerpaul schreef:Dan ben je nog dommer als ik dacht.fulleffect schreef:maar dat zei ik net al: ik doe net als of.. dus dat kan ik niet