Nieuw onderwerp en nieuw topic
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Nieuw onderwerp en nieuw topic
Beste mensen,
Ik ben bezig met het upbouwen van een nieuwe template,
Nu heb ik de de mappen geupload via ftp en op me forum werkt het prima zie --> http://www.bmwe90forum.sohosted.com
Nu staan er alleen geen iconen bij nieuw topic plaatsen of nieuw antwoord
Er zit wel een engelse verzie op met buttons moet ik die map uitpakken bij de imageset?
Of gewoon die map laten zitten? laten zitten heb ik nu gedaan en het werkt niet.
Kan iemand mij zo spoedig mogelijk helpen?
Met vriendelijke groet,
Rodney
Ik ben bezig met het upbouwen van een nieuwe template,
Nu heb ik de de mappen geupload via ftp en op me forum werkt het prima zie --> http://www.bmwe90forum.sohosted.com
Nu staan er alleen geen iconen bij nieuw topic plaatsen of nieuw antwoord
Er zit wel een engelse verzie op met buttons moet ik die map uitpakken bij de imageset?
Of gewoon die map laten zitten? laten zitten heb ik nu gedaan en het werkt niet.
Kan iemand mij zo spoedig mogelijk helpen?
Met vriendelijke groet,
Rodney
Re: Nieuw onderwerp en nieuw topic
Bij mij komt er een general error...
Misschien heb je per ongeluk de stijl gedelete?
Misschien heb je per ongeluk de stijl gedelete?
Ik zie dat de nederlandse buttons eral op staat?
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Die SF Glacier ziet er echt goed uit, op phpBB Academy zijn in het release topic van de stijl de Nederlandse buttons te vinden 

Fridge, deze buttons werken wel, maar zien er erg slordig uit en je ziet de helft niet.
Heb nog een vraagje : bij de gebruikersinfo in de posts, zie ik het e-mail icoontje niet verschijnen, kan er wel op klikken maar deze is niet zichtbaar?.
Misschien dat je de verkeerde hebt gedownload maar ik vind ze er wel oké uitzien, je zet wel de hele nl map in de imageset map, dus ook met de meegeleverde imageset.cfg ?rodney schreef:Fridge, deze buttons werken wel, maar zien er erg slordig uit en je ziet de helft niet.
In die file worden namelijk de afmetingen van de afbeeldingen bepaald.
Klopt ik heb de hele NL map erin gezet, en ik zag de buttons wel, maar de helft zag ik niet namelijk.?Fridge schreef:Misschien dat je de verkeerde hebt gedownload maar ik vind ze er wel oké uitzien, je zet wel de hele nl map in de imageset map, dus ook met de meegeleverde imageset.cfg ?rodney schreef:Fridge, deze buttons werken wel, maar zien er erg slordig uit en je ziet de helft niet.
In die file worden namelijk de afmetingen van de afbeeldingen bepaald.