Forum logo werkt niet.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Bomm

Forum logo werkt niet.

Bericht door Bomm » 14 aug 2008, 13:35

• Adres van je forum: http://lafee.forumwww.com/
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?Nou meteen?
    phpBB versie: 3.0.2

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Hij bestaat pas één dag dusja. De stijl enzo.
    Wat is het probleem?
Ik krijg het logo er niet op.

Ja over dat logo dus.
Ik heb al in verschillende topics erover gekeken maar ik snap er nogsteeds niets van. Het leek me niet zo moeilijk en als ik het zo doe als ze op wiki aangaven lukt het ook niet.
Er stond ergens ook iets van kijk of het pad goed staat. _O_ Ja groentje hier, maar wat is een pad? :') En hoe weet je of het goed staat.

Sorry, dit is mijn eerste forum met dit ding, normaal was het altijd heel simpel, en het meeste snap ik wel. Maar dit O_O

Groetjes! ^^

edit: M'n forum staat in het Nederlands ingesteld. ^^

Johan

Re: Forum logo werkt niet.

Bericht door Johan » 14 aug 2008, 13:41

Zo te zien maak je gebruik van phpBB via een forumdienst; deze diensten ondersteunen vaak geen optie om in je database te kijken of een bestand aan te passen via FTP toegang. Hierdoor kunnen we je maar beperkt helpen. Zoek op de site van je forumdienst naar een support optie of overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een phpBB forum te beginnen. Succes!

Kortom; we kunnen je hiermee niet helpen. Vraag forumwww.com of begin een forum op een host ;)
Voormalig Support Teamlid

Bomm

Bericht door Bomm » 14 aug 2008, 13:44

Aha oke, kan ik hem niet gewoon overzetten naar deze host? Of moet ik dan helemaal opnieuw beginnen zegmaar?

Johan

Bericht door Johan » 14 aug 2008, 13:47

Helemaal opnieuw, tenzij forumwww.com je de optie geeft een back-up te maken van de database (waarin alle forums, posts en gebruikers staan)
Voormalig Support Teamlid

Bomm

Bericht door Bomm » 14 aug 2008, 13:51

Oke, sluit deze dan maar.
Ik zal wel kijken of ik hem hiermee opnieuw kan maken ofzo.

Bedankt voor de moeite!

Niek
Contacteer:

Bericht door Niek » 14 aug 2008, 13:58

Als je op zoek bent naar een host raad ik je aan om dit topic eens door te nemen. Gratis en goedkope webhosts
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Gesloten