Herstel database
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Herstel database
Hey members, ik wil mijn database herstellen van mijn forum alleen heb ik een probleempje.
Als ik op het forum bij Administratiepaneel de database ga herstellen is hij eerst effe bezig met uploaden. Hierna krijg ik de melding: "Er is geen bestand ge-upload". Dus ik kan mijn database op één of andere manier niet herstellen.
Weet iemand waar dat aan zou kunnen liggen?
Hier wat info:
- de database die ik wil herstellen is gecomprimeerd met Gzip. Het is een .gz bestand.
- op de server wordt mySQL 4.* gebruikt
Bij voorbaat hartelijk dank.
Als ik op het forum bij Administratiepaneel de database ga herstellen is hij eerst effe bezig met uploaden. Hierna krijg ik de melding: "Er is geen bestand ge-upload". Dus ik kan mijn database op één of andere manier niet herstellen.
Weet iemand waar dat aan zou kunnen liggen?
Hier wat info:
- de database die ik wil herstellen is gecomprimeerd met Gzip. Het is een .gz bestand.
- op de server wordt mySQL 4.* gebruikt
Bij voorbaat hartelijk dank.
Zoek het querie veld, dat staat meestal in een tabblad of onder de tabellen....
Daar staat dus "Verwerk SQL query/queries op database"
Met een leeg invoerscherm...
Daaronder staat een knop bladeren... navigeer daarmee naar je backup en voila...

Daar staat dus "Verwerk SQL query/queries op database"
Met een leeg invoerscherm...
Daaronder staat een knop bladeren... navigeer daarmee naar je backup en voila...

Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
Als de database selecteer bij "Bladeren..." en'm upload dan krijg ik na een paar minuten de volgende melding:
Fatal error: Maximum execution time of 300 seconds exceeded /phpMyAdmin/libraries/read_dump.lib.php on line 80
Misschien upload ik het verkeerde bestand, het is een ingepakt .sql bestand (gecomprimeerd met Gzip, dus nu een .gz wat je kan instellen in de Adminitratiepaneel op het phpbb forum als je gaat backuppen)
Fatal error: Maximum execution time of 300 seconds exceeded /phpMyAdmin/libraries/read_dump.lib.php on line 80
Misschien upload ik het verkeerde bestand, het is een ingepakt .sql bestand (gecomprimeerd met Gzip, dus nu een .gz wat je kan instellen in de Adminitratiepaneel op het phpbb forum als je gaat backuppen)