Opdracht: Er is een reeds bestaande lay-out (swirls) die ik wil aanpassen: andere logo, andere achtergrond, andere kleuren. Het ontwerp is reeds klaar en is reeds in stukjes gesplitst. De opdracht is dus het inbouwen in phpbb, onder andere: zorgen dat logo goed getoond wordt (is hoger dan oude logo), zorgen dat kleuren aangepast worden. Voorbeeld originele lay-out: http://demo.phpbb3styles.net/swirls . Voorbeeld bewerkte lay-out: kan gemaild worden
Beloning/wederdienst: in overleg
Neem contact op via: pb of e-mail.
[phpbb3] nieuwe style inbouwen
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-
- Contacteer:
- Robin Huurman
Re: [phpbb3] nieuwe style inbouwen
Wordt afgehandeld? Dat lijkt mij een beetje voorbarig, er zijn ook andere mensen op dit forum die even goed de kans verdienen om een reactie te geven. Als er inderdaad een akkoord tussen jullie beiden is bereikt lijkt het me makkelijker dat de opdrachtgever het zelf even aangeeft.
-
- Contacteer:
dan komt dat zo welRobin Huurman schreef:Wordt afgehandeld? Dat lijkt mij een beetje voorbarig, er zijn ook andere mensen op dit forum die even goed de kans verdienen om een reactie te geven. Als er inderdaad een akkoord tussen jullie beiden is bereikt lijkt het me makkelijker dat de opdrachtgever het zelf even aangeeft.
Er is nog niets afgesproken en zodra ik iemand het opdracht geef zal ik dat uiteraard hier posten.
Aangezien ik het niet kon uitstaan dat het mezelf niet lukte de lay-out te wijzigen ben ik gisteren toch verder gegaan met puzzelen en is het gelukkig al aardig gelukt. Deze opdracht gaat daarom niet door, de topic mag gesloten of verwijderd worden.