Hoi,
Ik heb uitearad php BB maar nu gaat er iets mis met de Pol. Als je iets gestemd heb kan je normaal gesproken niet meer stemmen nu had ik om te kijken een mod geinstalleerd om te zien wie er dan wel gestemd zouden hebben. Nu kan je alleen wel meerder malen stemmen en dat is niet de bedoeling. Wie kan mij hier uit de brand helpen??
Heel hartelijk bedankt
Jeron
Data base doet raar
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Al overwogen om de mod te un-installeren? 
En welke mod was dat precies? Het lijkt me namelijk niet dat dat de bedoeling is, wellicht is er iets fout gegaan tijdens het modden. Als er een supportforum of -emailadres staat aangegeven bij de auteur kan je overwegen om contact op te nemen met de schrijver van de mod, die heeft zich kennelijk verdiept in het voting-systeem en ziet dan ook eerder waar de fout kan zitten.

En welke mod was dat precies? Het lijkt me namelijk niet dat dat de bedoeling is, wellicht is er iets fout gegaan tijdens het modden. Als er een supportforum of -emailadres staat aangegeven bij de auteur kan je overwegen om contact op te nemen met de schrijver van de mod, die heeft zich kennelijk verdiept in het voting-systeem en ziet dan ook eerder waar de fout kan zitten.

Ik denk dat het om deze hack gaat. Hij ziet er best uitgebreid uit, en wordt ook goed beoordeeld. Het lijkt me sterk dat deze hack er standaard voor zou zorgen dat mensen meerdere keren kunnen stemmen... 

-