- Adres van je forum: http://www.pret.summerhost.nl/home
Event. modificaties op je forum: ?
Wanneer ontstond het probleem? net
phpBB versie: 3.0.2
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? bijna niks
Wat is het probleem?
Slotje , Stijlen toevoegen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
- Contacteer:
Slotje , Stijlen toevoegen
Re: Slotje , Stijlen toevoegen
Onderaan een topic staat een selectielijst met acties, daar kan je een topic sluiten. En anders gebruik je de link naar het Moderatiepaneel.
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
- Contacteer:
1. wat houd alles in ?Bee schreef:Onderaan een topic staat een selectielijst met acties, daar kan je een topic sluiten. En anders gebruik je de link naar het Moderatiepaneel.
2. Hoe dan ?
1: Als je bij de onderkant van het topic bent zie je een boxje waar je actie's uit kan kiezen met de tekst
2: Stijlen toevoegen is makkelijk. Je download een stijl (bijvoorbeeld van deze site) Je upload de hele map die je hebt gedownload via de FTP naar de map
Mod gereedschap
ervoor. Hieruit kies je de optie: Sluit onderwerp en dan heeft je topic een slotje.2: Stijlen toevoegen is makkelijk. Je download een stijl (bijvoorbeeld van deze site) Je upload de hele map die je hebt gedownload via de FTP naar de map
styles
. Dan ga je naar je beheerderspaneel en druk je op het tabje stijlen. Onderaan de pagina bij Ongeinstalleerde stijlen zal nu je stijl staan en moet je deze toevoegen. 
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
-
- Contacteer:
ok en onderaan bij dat ding wat is de rest dan ?JimB schreef:1: Als je bij de onderkant van het topic bent zie je een boxje waar je actie's uit kan kiezen met de tekstMod gereedschap
ervoor. Hieruit kies je de optie: Sluit onderwerp en dan heeft je topic een slotje.
2: Stijlen toevoegen is makkelijk. Je download een stijl (bijvoorbeeld van deze site) Je upload de hele map die je hebt gedownload via de FTP naar de mapstyles
. Dan ga je naar je beheerderspaneel en druk je op het tabje stijlen. Onderaan de pagina bij Ongeinstalleerde stijlen zal nu je stijl staan en moet je deze toevoegen.
Modgereedschap: verwijderen is dat de topic vergoed weg is.remcoboy1479 schreef:ok en onderaan bij dat ding wat is de rest dan ?JimB schreef:1: Als je bij de onderkant van het topic bent zie je een boxje waar je actie's uit kan kiezen met de tekstMod gereedschap
ervoor. Hieruit kies je de optie: Sluit onderwerp en dan heeft je topic een slotje.
2: Stijlen toevoegen is makkelijk. Je download een stijl (bijvoorbeeld van deze site) Je upload de hele map die je hebt gedownload via de FTP naar de mapstyles
verplaatsen is dat de topic naar goede topic gaat.
topic sluiten dan kan je er niet meer reageren!
splitsen is een van de onder die je graag wilt splitsen, maar verder weer ik het
niet omdat ik die rest nog niet heb uit gebrobeerd.
-
- Contacteer:
ik snap 2 en 4 nietRichardnl schreef:Modgereedschap: verwijderen is dat de topic vergoed weg is.remcoboy1479 schreef:ok en onderaan bij dat ding wat is de rest dan ?JimB schreef:1: Als je bij de onderkant van het topic bent zie je een boxje waar je actie's uit kan kiezen met de tekstMod gereedschap
verplaatsen is dat de topic naar goede topic gaat.
topic sluiten dan kan je er niet meer reageren!
splitsen is een van de onder die je graag wilt splitsen, maar verder weer ik het
niet omdat ik die rest nog niet heb uit gebrobeerd.
Vb: je heb een foto topic! en je heb een foto en die heb je perongelijk in de afl topic geplaats! En die kan je dan verplaatsen naar de foto topic, mod gereedschap voor nodig om het te verplaatsen.
Vb: splitsing is als je een onderwerp die graag wilt splitsen.
pff, ik hoop dat ik het goed heb uit gelegd?
-
- Contacteer:
ja bedankt !Richardnl schreef:Vb: je heb een foto topic! en je heb een foto en die heb je perongelijk in de afl topic geplaats! En die kan je dan verplaatsen naar de foto topic, mod gereedschap voor nodig om het te verplaatsen.
Wat houden die bot gasten in ?
Dat zo ik niet weten? Maar ik ook niet alles he!remcoboy1479 schreef:ja bedankt !Richardnl schreef:Vb: je heb een foto topic! en je heb een foto en die heb je perongelijk in de afl topic geplaats! En die kan je dan verplaatsen naar de foto topic, mod gereedschap voor nodig om het te verplaatsen.
Wat houden die bot gasten in ?
Mescihien weten de mods of de beheerder het wel?
1: Topic permanent verwijderen, dit kan niet ongedaan gemaakt worden
2: Topic verplaatsen naar een ander forum
3: Berichten in het topic selecteren die dan samen een nieuw topic gaan vormen
4: Berichten uit dit topic in een ander topic plaatsen, dat dezelfde naam behoudt
5: Volledige onderwerp samenvoegen met een ander onderwerp, dat dezelfde naam behoudt
6: Onderwerp met alle berichten op twee verschillende plaatsen hebben. Beide topics gaan daarna een eigen leven leiden.
7. Dit topic als sticky instellen, en dan verschijnt het bovenaan het topicoverzicht
8: Logboeken bekijken waarin alle modacties van dit topic staan vermeld.
Een optie ontbreekt inderdaad, mededeling maken

Bij phpBB 3 worden de zoekrobots die je forum indexeren vermeld in de gebruikerslijst. Dat zijn dus bijvoorbeeld Googlebot, Yahoo Slurp en Windows Live Search.
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
- Contacteer: