Hallo allemaal!!!!!
wie kan me helpen?
Ik heb een forum! Ik ben er zo ver mee klaar, maar alleen ik krijg de forum index niet in beeld!
ALs ik me inlog komt ie wel in beeld, Maar als ik me weer uitlog komt de forum index niet in beeld.
Hoe krijgt ik het voor elkaar om wel de forum index in beeld te krijgen? Dat het voor de leden ook gemakkelijk is! om in de forum index te kijken. die kunnen nou ook niks zien dus wat er allemaal staat in de forum.
gr richard
Ps. Ik wis niet zeker als hier een topic over was? En ik hoop dat het duidelijk is?
forum index
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: forum index
Heb je een link? Probeer de volgende keer de support template (dat wat je in je bericht te zien krijgt) te gebruiken 

... Maar ik modereer (nog) niet.
Http://www.gtstnl.yourbb.nl/index.php dit is de link!Bee schreef:Heb je een link? Probeer de volgende keer de support template (dat wat je in je bericht te zien krijgt) te gebruiken
Je moet van een aantal forums de permissie om een forum te mogen zien op Ja zetten voor gastgebruikers.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Ow oke, zal iks proberen.Bee schreef:Je moet van een aantal forums de permissie om een forum te mogen zien op Ja zetten voor gastgebruikers.
Het is gelukt
Dankje voor je hulp

Dankje voor je hulp