IkHeb zojuist, voor het eerst sins een jaar of 10 een PHPbb board (3) opgezet en heb een wens die bijna zeker te realiseren is maar ik weet niet hoe.
Ik wil de permissies van gebruikers af laten hangen van het aantal posts dat ze geplaatst hebben.
Ik kan mij zo voorstellen dat ik hiertoe gebruikersgroepen aan moet maken maar hoe dan verder ? Ik kan nergens een instelling vinden om het lid zijn van een gebruikersgroep af te alten hangen van het aantals postings.
Alvast bedankt voor de hulp.
permissies nav aantal posts
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: permissies nav aantal posts
Zonder MOD gaat dat helaas niet kunnen. Je zult de Auto groups MOD moet installeren, deze is te vinden in de MODDB op phpBB.com.
Bedankt voor je reactie.
Ik heb hem gedownload en ga kijken of dit voldoet.
Wanneer ik het goed begrijp heeft PHPbb geen tool zoals SMF om MOD's automatisch te installeren en moeten alle wijzigingen handamtig aangebracht worden ?
Ik heb hem gedownload en ga kijken of dit voldoet.
Wanneer ik het goed begrijp heeft PHPbb geen tool zoals SMF om MOD's automatisch te installeren en moeten alle wijzigingen handamtig aangebracht worden ?
Er word gewerkt om ze automatisch te kunnen installeren maar tot dat uitkomt zul je het handmatig moeten doen.capady schreef:Wanneer ik het goed begrijp heeft PHPbb geen tool zoals SMF om MOD's automatisch te installeren en moeten alle wijzigingen handamtig aangebracht worden ?