Zoekfunctie werkt niet goed
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Zoekfunctie werkt niet goed
Zoekfunctie werkt niet goed, bij het zoeken krijg je vaak deze tekst te zien:
De volgende woorden uit je zoekterm werden genegeerd omdat ze teveel voorkomen: gerard joling
Je moet minstens 1 woord als zoekterm opgeven. Ieder woord moet minstens 3 tekens en maximum 14 tekens lang zijn, exclusief jokertekens.
Weet iemand een oplossing?
mvg,
Jurgen
De volgende woorden uit je zoekterm werden genegeerd omdat ze teveel voorkomen: gerard joling
Je moet minstens 1 woord als zoekterm opgeven. Ieder woord moet minstens 3 tekens en maximum 14 tekens lang zijn, exclusief jokertekens.
Weet iemand een oplossing?
mvg,
Jurgen
Re: Zoekfunctie werkt niet goed
Misschien niet zoeken op de C-artiest
Dit is wel vreemd, kan je de support template invullen?

Dit is wel vreemd, kan je de support template invullen?
... Maar ik modereer (nog) niet.
Jep, another bug.
De volgende woorden uit je zoekterm werden genegeerd omdat ze teveel voorkomen: moderator
Heb dit ook.
De volgende woorden uit je zoekterm werden genegeerd omdat ze teveel voorkomen: moderator
Heb dit ook.
Geen bug, dit hoort zo.
Als een woord heel vaak voorkomt op een forum dan word het genegeert door de zoekfunctie omdat er anders te veel reslutaten zouden komen die mogelijk niet naar wens zijn, als alle woorden die je ingetoetst hebt genegeerd worden krijg je deze foutmelding.
Als een woord heel vaak voorkomt op een forum dan word het genegeert door de zoekfunctie omdat er anders te veel reslutaten zouden komen die mogelijk niet naar wens zijn, als alle woorden die je ingetoetst hebt genegeerd worden krijg je deze foutmelding.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
(Dan zou Gerard Joling wel erg populair zijn
HELP?), en voor een forum met anderhalfduizend berichten lijkt mij niet dat er dan al kieskeurig over termen wordt gedaan 

... Maar ik modereer (nog) niet.
Ik had juist de zoekwoorden "gerard joling" als voorbeeld genomen omdat die niet vaak voorkomt op het forum. Als je zoekt op een erg vaak voorkomend woord als "een" zou het idd logisch zijn. Ik snap nog steeds niet waarom hij aangeeft dat "gerard joling" te vaak voorkomt?
Ga naar Beheerderspaneel ==> Instellingen zoeken ==> Frequente woordendrempel.
Hier kun je in procenten opgeven wanneer een woord genegeerd moet worden.
Hier kun je in procenten opgeven wanneer een woord genegeerd moet worden.
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.