Forum blijft hangen bij posten
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forum blijft hangen bij posten
Hallo, Bij het plaatsen van een nieuw antwoord of een nieuw onderwerp duurt het enkele seconde tot het tekstveld verschijnt. Waar ligt dat aan en wat kan ik er aan doen dit te versnellen?
Laatst gewijzigd door petsim1 op 05 jul 2008, 21:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Forum blijft enige seconden hangen bij reageren.
Het is niet de bedoeling dat je andersmans topic gaat gebruiken voor je eigen problemen petsim1, kan je beter even een eigen maken, wat ik nu zelf voor je doe.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Re: Forum blijft hangen bij posten
Ik wilde voor het zelfde "probleem" geen 2e topic aanmaken, maar ok, np 

Je hebt een andere stijl dus kan het probleem ook iets anders zijnpetsim1 schreef:Ik wilde voor het zelfde "probleem" geen 2e topic aanmaken, maar ok, np

De eerste keer is hij een beetje traag maar daarna is de pagina niet trager dan de rest, ik heb het idee dat er waarschijnlijk dus een extern bestand geladen wordt wat daarna gecached wordt ofzo

... Maar ik modereer (nog) niet.
Geen idee wat dat externe bestand zou kunnen zijn.Bee schreef:Je hebt een andere stijl dus kan het probleem ook iets anders zijnpetsim1 schreef:Ik wilde voor het zelfde "probleem" geen 2e topic aanmaken, maar ok, np
De eerste keer is hij een beetje traag maar daarna is de pagina niet trager dan de rest, ik heb het idee dat er waarschijnlijk dus een extern bestand geladen wordt wat daarna gecached wordt ofzo
- marian0810
- Contacteer:
Misschien die (zeer hinderlijke) popup die door je gratis webstats programmaatje veroorzaakt wordt?
Heeft er niets mee te maken, want dan zou "het probleem" zich niet alleen concentreren tot het plaatsen van een antwoord of nieuw onderwerp, dan zou het op iedere pagina zijn. Volgens mij spreek je hier eerder je frustraties over de pop-up uit dan dat je het hebt over het trage laden van de commentboxmarian0810 schreef:Misschien die (zeer hinderlijke) popup die door je gratis webstats programmaatje veroorzaakt wordt?

PS. Die pop-up verschijnt niet bij elke pageload, als je nogmaals naar mijn forum gaat krijg je hem waarschijnlijk niet.
Je heb zo te zien hetzelfde probleem als ik, eerste keer duurt het lang daarna is het over om vervolgens
na het in en uitloggen weer traag te reageren.
Over die pop up, haal hem alsjeblieft weg ik zou alleen daardoor al afhaken

Ga nog maar een keer naar het forum, dan komt hij niet meer volgens mij. Ikzelf heb hem maar 1x gehadImense schreef:Je heb zo te zien hetzelfde probleem als ik, eerste keer duurt het lang daarna is het over om vervolgens

Idd beter zo en hij lijkt ook een stuk sneller.
Volgens mij begrijp je me niet. Ik bedoelde dat die pop-up zover ik weet maar 1x (of in ieder geval zelden) verschijnt, ik heb hem niet verwijdert ofzo. Dat kan ook niet, zit bij de bezoekersteller, dan zou ik die teller moeten verwijderen.Imense schreef:Idd beter zo en hij lijkt ook een stuk sneller.
Wat heb je dr aan gedaan om hem weer sneller te krijgen?
Helemaal niks, daarom zei ik: je begrijpt me niet. Dat hij volgens jou sneller gaat is toeval of gezichtsbedrog. Want hij is nog steeds even langzaam bij het posten van een andwoord of nieuw onderwerp.Imense schreef:Wat heb je dr aan gedaan om hem weer sneller te krijgen?

Niet binnen 24 uur kicken of dubbelposten, en zeker niet binnen een half uur! Berichten samengevoegd.
Maar goed, wat nu? Ik vind het best storend dat het posten van een antwoord of nieuw onderwerp beduidend trager gaat dan de andere pagina's op het forum. Wel bedankt voor jullie reacties tot nu toe, al heeft het helaas nog niet tot een oplossing gezorgd.- Bee
mvg,
Jurgen