Geen foto's van buitenaf...

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
fox

Geen foto's van buitenaf...

Bericht door fox » 04 jul 2008, 09:17

• Adres van je forum: http://forum.onkn.nl
    Event. modificaties op je forum:Kan geen plaatjes van buitenaf
    Wanneer ontstond het probleem?Direct na installatie
    phpBB versie: 3.0.1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Niet dat ik weet...
    Wat is het probleem?
Ik kan geen plaatjes van buitenaf uploaden, ik weet niet of dit altijd is...Avatars ed. kan hij gewoon wel, maar in een bericht zelf kun je geen plaatjes van buitenaf, hij weergeeft dan:
De afbeelding kan niet geopend worden of het is geen geldige afbeelding.
Kan iemand mij hierbij kunnen helpen?

..

Koen-WaT

Re: Geen foto's van buitenaf...

Bericht door Koen-WaT » 04 jul 2008, 17:27

uploaden doe je normaal gezien van je HD

linken doe je vanaf een andere host zoals photobucket

wat wil je exact doen?

fox

Bericht door fox » 05 jul 2008, 10:38

ik heb op photobucket een plaatje en wil die gewoon in mijn post plaatsen. Maar ik wil ook dat het mogelijk wordt dat als je op google zoekt en via afbeeldingen dan wat vind, dat je dat ook zou kunnen plaatsen, dus gwn [img ]welke_url_dan_ook.jpg[/img]....
is dat wel mogelijk??
en waar zou je anders kunnen oploaden van HD? ik bedoel niet alleen voor mij, maar ik wil dat ook de gasten en leden afbeeldingen van buitenaf kunnen plaatsen...

Koen-WaT

Bericht door Koen-WaT » 05 jul 2008, 11:14

marian0810
Contacteer:

Bericht door marian0810 » 05 jul 2008, 11:17

fox schreef:Maar ik wil ook dat het mogelijk wordt dat als je op google zoekt en via afbeeldingen dan wat vind, dat je dat ook zou kunnen plaatsen, dus gwn [img ]welke_url_dan_ook.jpg[/img]....
is dat wel mogelijk??
Niet als de eigenaar van de website die mogelijkheid heeft uitgeschakeld. Het is sowieso altijd diefstal van andermans dataverkeer.
en waar zou je anders kunnen oploaden van HD?
Dan moet je bijlagen toestaan in je ACP, dan kan iedereen de plaatjes van zijn eigen pc uploaden. Maar dat kost je dan wel weer ruimte omdat het allemaal in je eigen database wordt opgeslagen.

Maar afgezien daarvan... plaatjes via imageshack etc. doen het inderdaad niet bij jou, heb je de permissies wel goed ingesteld? Bij forumpermissies staat ergens "kan afbeeldingen gebruiken" ofzoiets.

Bee

Bericht door Bee » 05 jul 2008, 13:52

Zowieso mag je nog wel even in de permissies gaan knutselen, want het lijkt mij niet de bedoeling dat gasten mededelingen kunnen posten op je forums ;)
... Maar ik modereer (nog) niet.

Gesloten