Veranderingen (hulp nodig)
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Veranderingen (hulp nodig)
Is het mogelijk om onderaan in de legende de naam globale moderator en administrator te veranderen, want die staan vast die namen en ik zou ze graag willen veranderen.
Is dat mogelijk?
Want ik zou graag globale moderator veranderen in Mega Mod
Is dat mogelijk?
Want ik zou graag globale moderator veranderen in Mega Mod
Re: Veranderingen (hulp nodig)
De groepsnaam kan je volgens mij idd niet veranderen, wat je wel kan doen is die groep niet laten weergeven in de legenda, de kleurencode van globale moderators kopieëren en dan een nieuwe groep aanmaken (Mega Mod) die dezelfde kleurencode krijgt en wel in de legenda is weergegeven. 

Ik had gehoord dat het mogelijk was om het te doen via de css, maar ik weet niet hoe.
Hulp?
Hulp?
Dat doe je gewoon via het beheerderspaneel
Ga naar het beheerderspaneel, dan naar het tabje gebruikers en groepen, dan het tabje (in het linkermenu) groepsbeheer, dan bij de instellingen van globale moderators, de kleurecode kopiëren en hem van de legenda afhalen (ook bij instellingen) dan terug naar de vorige pagina (dus weer groepsbeheer) dan maak nieuwe groep, noem hem Mega Mod, geef hem dezelfde kleurcode (weer bij instellingen) en voeg hem toe aan de legenda (ook instellingen) en voilà Mega Mod!

Ga naar het beheerderspaneel, dan naar het tabje gebruikers en groepen, dan het tabje (in het linkermenu) groepsbeheer, dan bij de instellingen van globale moderators, de kleurecode kopiëren en hem van de legenda afhalen (ook bij instellingen) dan terug naar de vorige pagina (dus weer groepsbeheer) dan maak nieuwe groep, noem hem Mega Mod, geef hem dezelfde kleurcode (weer bij instellingen) en voeg hem toe aan de legenda (ook instellingen) en voilà Mega Mod!

Het ging toch over het veranderen, niet over een nieuwe groep aanmaken?
Ik heb echter ook gezegd dat dit niet mogelijk is, waarschijnlijk kan je ergens in de code het misschien aanpassen, maar dit komt op hetzelfde neer.
Er zijn veel mensen met deze vraag. Daarom heb ik hierover even een wiki artikel geschreven.
Standaard groepsnaam wijzigen
Standaard groepsnaam wijzigen
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.