- Adres van je forum: http://www.ondergronds.be/forum/index.php
Event. modificaties op je forum:Geen
Wanneer ontstond het probleem?Ik was mijn forums wat aan het ordenen onder categorieën en logde alsvolgt uit om te kijken of alles zichtbaar was voor Gasten en gewone geregistreerden. Daarna probeerde ik terug in te loggen en geeft hij heel de tijd de melding dat het wachtwoord onjuist is, terwijl ik hier toch erg zeker van ben en als ik op Wachtwoord Vergeten? druk zegt hij dat hij m'n nickname of e-mail niet vindt
phpBB versie: 3.0.1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Neen
Wat is het probleem?
Inloggen lukt niet meer
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Inloggen lukt niet meer
Re: Inloggen lukt niet meer
Kijk eens, of het helpt om de cookies en tijdelijke internetbestanden van je browser te verwijderen, nadat je de browser hebt afgesloten.
Het lijkt me echt niet te lukken, ik heb zowel in Firefox als Internet Explorer geprobeerd nu...
Kan ik misschien in een bepaald bestand op m'n webspace naar de gegevens van m'n useraccount kijken om ze zo eventueel aan te passen?
Kan ik misschien in een bepaald bestand op m'n webspace naar de gegevens van m'n useraccount kijken om ze zo eventueel aan te passen?
Niet kicken binnen 24 uur. Dubbelpost verwijderd en hieronder geplaatst.
Niemand die me kan verder helpen?- Bee
Je kunt alleen in de database de gebruikersgegevens aanpassen, als je niet meer kunt inloggen op je forum. Het blijft wel vreemd, DAT je niet kunt inloggen.
Welja ik weet het ook niet precies hoe he komt, misschien heb ik toch een ander wachtwoord opgegeven, maar normaal gebruik ik altijd hetzelfde paswoord dus het zou me verbazen... Maar die database, kan ik die terugvinden op mijn webspace en alsvolgt bewerken in HTML-kit ofzo?
Als je niet thuis bent in de database, kun je er beter niet aankomen. Ik denk, dat je beter de hulp kunt inroepen van het Support Team via: viewforum.php?f=70
Ok, mijn aanvraag is ingediend, toch bedankt voor de hulp!