Off topic topic - deel 2
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Off topic topic - deel 2
Ik drink eigenlijk alleen maar op feestjes. Misschien af en toe daarbuiten, maar in principe nooit eigenlijk. ^^" Roken doe ik al helemaal niet, ik ben astmatisch en kan er dus niet zo geweldig tegen. ^^ Then again, hoe vaak kom ik nou in de kroeg. o.O
Aangezien het geen voetbal ek tijd meer is, dan maar in dit onderwerpCoen schreef:ben ik gewoon een nationalist!
Holland!
Maar Coen waarom dan al die Engelse/Amerikaanse dames in je avatar

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Omdat die niks met voetbal te maken hebben? Enkel in tijden van EK's, WK's ben ik nationalistisch en als het op vrouwen aankomt kijk ik sowieso niet zo nauw waar ze vandaan komen!Raimon schreef:Maar Coen waarom dan al die Engelse/Amerikaanse dames in je avatar

Voetballen al die Dames niet? Dus het maakt ook niet uit of ze uit Rusland komenCoen schreef:Omdat die niks met voetbal te maken hebben? Enkel in tijden van EK's, WK's ben ik nationalistisch en als het op vrouwen aankomt kijk ik sowieso niet zo nauw waar ze vandaan komen!Raimon schreef:Maar Coen waarom dan al die Engelse/Amerikaanse dames in je avatar

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
Oh, tekenwedstrijd al afgelopen?
Verwijder maar.

Voormalig Support Teamlid
Hopenlijk is hij nu een beetje rustig gewordenpaul schreef:Mijne rent al maanden rond omdat hij wacht op zijn broertje

Hij is rustig nu, zijn broer is net aangekomen: http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 5#p6022865
/me wacht nog steeds op zijn Bertie 

Grappig dat je Paul heet en op de *knip* woont, ik ga je een keer lastigvallen.paul schreef:Hij is rustig nu, zijn broer is net aangekomen: http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 5#p6022865

Het is niet gewenst iemands adresgegevens zonder vragen hier te plaatsen. Op verzoek van paul verwijderd.
- Bee
Ik woon in Kortrijk ! Niet in Rotterdam ! zoals in mijn profiel aangegeven staat!
o sorry om offtopic te gaan
o sorry om offtopic te gaan
Nog nooit in Kortrijk geweest, alleen gezien vanaf de snelweg naar Lille en far behind
... Maar ik modereer (nog) niet.
Euhh dat deed ie zelf, maar ik zal volgende keer aan jou vragen of ik Paul's adresgegevens mag overtypen van een plaatje.ElbertF schreef:Het is niet gewenst iemands adresgegevens zonder vragen hier te plaatsen. Op verzoek van paul verwijderd.

Straamnaam weggehaald, nog steeds niet de bedoeling
- Bee
Rijtjeshuizen.
waar ligt dat nou weer?
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
Er is ook niks te beleven. Tenzij je van post-moderne straat architectuur houd, met een achtergrond van historische gebouwen... En voor goed bier, dat hebben we hier ook ^^Bee schreef:Nog nooit in Kortrijk geweest, alleen gezien vanaf de snelweg naar Lille en far behind
http://www.kortrijk.be/
- Jan
- Contacteer:
Mjah, het komt er op neer: heel Vlaanderen is de parking rond Antwerpen 

Alweer zo'n Antwerpenaar die denkt dat de ring het einde van de wereld is.
Oké je hebt het meeste aantal immigranten, en bij gevolg de meeste pitta zaken (de beste : Kafka's !) maar wat dan nog ? Hebben jullie een Atomium ? Ik dacht het niet. Wat een opvoeding hebben de Antwerpenaars nu toch.

Wij Nederlanders vinden volgens mij de ring van Antwerpen de parkeerplaats van VlaanderenJan schreef:Mjah, het komt er op neer: heel Vlaanderen is de parking rond Antwerpen

En dat is maar goed ook, stel je eens een Nederland zonder files voor. Persoonlijk heb ik meer met Brussel...mááár...de mensen zijn daar niet het aardigst die ik ontmoet heb.Bee schreef:Wij Nederlanders vinden volgens mij de ring van Antwerpen de parkeerplaats van VlaanderenJan schreef:Mjah, het komt er op neer: heel Vlaanderen is de parking rond AntwerpenMaarja, als ik andere Belgen moet geloven vinden jullie al onze wegen gevaarlijk smal en heel erg hetzelfde
Nou ja, in Brussel is maar een klein deel van de stad leuk, daarbuiten is het meteen vies enzo
Vooral dat ene station, ik geloof Brussel Centraal Station, was niet echt een jofel station. Ben er ook flink verdwaald geweest dus dat was niet zo'n succes 
Heeft iemand trouwens vanochtend de column in het NOS Journaal gezien? Ging over België en was best grappig
http://weblogs.nos.nl/zomercolumns/ is hij te zien.

Heeft iemand trouwens vanochtend de column in het NOS Journaal gezien? Ging over België en was best grappig