Het had niks met computers te maken, nerd ken je dus weglatenlifeguard schreef:Moet je trots op zijn dat jij dat wel snapt.paul schreef:Ik was met teveel tegelijk bezig (EN dan vooral dingen die jij niet snaptlifeguard schreef: Lengte in de hoogte..... Ik moest lachen)
Beter optimaliseer je eerst je spelvaardigheid, alvorens je andere ergens op gaat wijzen om hun niet-kunnen![]()
Hulde voor paul!
nerd
Off topic topic - deel 2
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Off topic topic - deel 2
- Gamemaniak
- Contacteer:
Da's ook niet de bedoeling bij mij, je moet in de breedte groeien -> Die Big Mac ziet er daarom ook wel lekker uitpaul schreef:Ik denk niet dat ik veel nog zal groeien kwa lengte in de hoogte.Gamemaniak schreef:Doe mij maar bruine boterhammen is gezonder, en daar kan je goed van groeienpaul schreef:5 witte boterhammen met jonge kaas
<<------>>
Voor nog vettere burgers waar je nog sneller in de breedte van groeit moet je toch echt bij een ander restaurant dan de McDo zijn. Kan je beter naar de Burger King gaan en hun Triple Whopper nemen. Vlees is de grootste bron van calorieën na kaas bij hamburgers,dus als je er ook nog kaas op doet heb je volgens mij een burger waar je zichtbaar meteen dikker van wordt (als je hem al opkrijgt natuurlijk!)
... Maar ik modereer (nog) niet.
Burgerking is niet te eten 
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
- Gamemaniak
- Contacteer:
We moeten het wel gezond houden Bee, zeker als je gezond in de breedte wilt groeien, en dan heb ik het niet over vet 
Ik denk dat Sonja Bakker dit ook allemaal leest, die zal het wel afkeuren 
Ik keur Sonja Bakker af.
Voor een account wat gebanned zou zijn komen er wel erg veel berichten uit 
Berichten zijn geautomatiseerd.Bee schreef:Voor een account wat gebanned zou zijn komen er wel erg veel berichten uit
Mischien weten ze niet hoe ze moeten bannen? Heb ik ze;lf ook wel is last van gehad toen ik derkje probeerde te bannenBee schreef:Voor een account wat gebanned zou zijn komen er wel erg veel berichten uit
Hmmm, toen je mij ging bannen ging het wel goed, ondanks Categories Hierarcy 2.1.0 
Weten ze wel.paul schreef:Mischien weten ze niet hoe ze moeten bannen? Heb ik ze;lf ook wel is last van gehad toen ik derkje probeerde te bannenBee schreef:Voor een account wat gebanned zou zijn komen er wel erg veel berichten uit
En Derk bannen is een vrijwel onmogelijke zaak.
Bannen is sowieso een geval apart. Waarom bannen, als er legio opties zijn, om alsnog de site of het forum te bereiken?
Bannen heeft inderdaad geen zin, daarom ben ik voor een nieuwe vorm: wegpesten.lifeguard schreef:Weten ze wel.
Bannen is sowieso een geval apart. Waarom bannen, als er legio opties zijn, om alsnog de site of het forum te bereiken?
Lucas en Dark Inca willen er alleen nog niet aan!
Hahahaha!Coen schreef:Bannen heeft inderdaad geen zin, daarom ben ik voor een nieuwe vorm: wegpesten.lifeguard schreef:Weten ze wel.
Maar wat dan? Wie neemt hier dan het roer over?
Er zijn zat mensen om een eventueel roer vast te houden hoor 
Ja, maar kunnen die het ook?Bee schreef:Er zijn zat mensen om een eventueel roer vast te houden hoor
Tussen willen en kunnen zit een wereld van verschil.
Wanneer er genoeg betaald wordt heb ik nergens een probleem meeCoen schreef:Bannen heeft inderdaad geen zin, daarom ben ik voor een nieuwe vorm: wegpesten.lifeguard schreef:Weten ze wel.
Tja eh, je weet mijn gironummer als je geld kwijt wil 
Op mijn rekening staat helaas ongeveer niks, doordat een of andere server betaald moest worden