Naar de winkel jij!lifeguard schreef:Hij is nu te druk met CSSJohanG schreef:Vanmiddag!
Off topic topic - deel 2
					Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
	Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
 - niet passen in de gewone supportfora
 - interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
 - een neutrale of positieve ondertoon hebben
 - anders zijn dan bestaande onderwerpen

Re: Off topic topic - deel 2
Voormalig Support Teamlid
Ben al terug.JohanG schreef:Naar de winkel jij!lifeguard schreef:Hij is nu te druk met CSSJohanG schreef:Vanmiddag!
Waar is je signature
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Staat er niks in het team-forum?JohanG schreef:Ik vraag het me af.
JohanG gaat een goed voorbeeld geven, alleen weet hij dat zelf nog niet.  

Zn sig verdwijnt al sneeuw voor de zonDerky schreef:JohanG gaat een goed voorbeeld geven, alleen weet hij dat zelf nog niet.
Ah.Derky schreef:JohanG gaat een goed voorbeeld geven, alleen weet hij dat zelf nog niet.
Gaat je niks aan!lifeguard schreef:Staat er niks in het team-forum?JohanG schreef:Ik vraag het me af.
Oh... ik heb ooit eens zoiets gezien.JohanG schreef:Ah.Derky schreef:JohanG gaat een goed voorbeeld geven, alleen weet hij dat zelf nog niet.![]()
Gaat je niks aan!lifeguard schreef:Staat er niks in het team-forum?JohanG schreef:Ik vraag het me af.(Trouwens, wij hebben helemaal geen teamforum.
![]()
)
JohanG is toekomstsvast!Derky schreef:JohanG gaat een goed voorbeeld geven, alleen weet hij dat zelf nog niet.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Kan me niet voorstellen!lifeguard schreef:Oh... ik heb ooit eens zoiets gezien.JohanG schreef:Gaat je niks aan!lifeguard schreef: Staat er niks in het team-forum?(Trouwens, wij hebben helemaal geen teamforum.
![]()
)
Bee schreef:JohanG is toekomstsvast!Derky schreef:JohanG gaat een goed voorbeeld geven, alleen weet hij dat zelf nog niet.
Volgens mijn goed geinformeerde bron is er een intern support team forum, waar zelfs een bericht van mij instaatJohanG schreef:Ah.Derky schreef:JohanG gaat een goed voorbeeld geven, alleen weet hij dat zelf nog niet.![]()
Gaat je niks aan!lifeguard schreef:Staat er niks in het team-forum?JohanG schreef:Ik vraag het me af.(Trouwens, wij hebben helemaal geen teamforum.
![]()
)
Omdat er berichten van jouw instaan is het niet zo'n goed forum meerpaul schreef:Volgens mijn goed geinformeerde bron is er een intern support team forum, waar zelfs een bericht van mij instaat.
Dan is het nooit een goed forum geweest, want die van mij waren er als een van de eersteBetaDevil schreef:Omdat er berichten van jouw instaan is het niet zo'n goed forum meerpaul schreef:Volgens mijn goed geinformeerde bron is er een intern support team forum, waar zelfs een bericht van mij instaat.
- fulleffect
 - Contacteer:

als dat zo was had ik zojuist geen 6 mod aanvragen hoeven aan te nemenBee schreef:JohanG is toekomstsvast!Derky schreef:JohanG gaat een goed voorbeeld geven, alleen weet hij dat zelf nog niet.
Bespeur ik hier enige vorm van.............. nevermind  

Dan heeft iemand met de borstel doorgegaan, want de eerste dat waren de mijne en de reden waarom jij poste is omdat jij ook als een van de "eerste" in het team bent uitgenodigd.paul schreef:Dan is het nooit een goed forum geweest, want die van mij waren er als een van de eersteBetaDevil schreef:Omdat er berichten van jouw instaan is het niet zo'n goed forum meerpaul schreef:Volgens mijn goed geinformeerde bron is er een intern support team forum, waar zelfs een bericht van mij instaat.
.
- fulleffect
 - Contacteer:

vertel?lifeguard schreef:Bespeur ik hier enige vorm van.............. nevermind
Kokosnoten.fulleffect schreef:vertel?lifeguard schreef:Bespeur ik hier enige vorm van.............. nevermind
Tijgernootjes.lifeguard schreef:Kokosnoten.fulleffect schreef:vertel?lifeguard schreef:Bespeur ik hier enige vorm van.............. nevermind
lol bananen! zo groot was je ad toch ook weer niet johan ???0

Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
						I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open