/edit: Zo, de niet zo aardige conversatie is opgeruimd. Nu weer liev zijn allemaal, het is mooi weer en ik heb vakantie!

Ik morgen pas om 12 uurDerky schreef:/me zet de stofzuiger aan, een ogenblik geduld.
/edit: Zo, de niet zo aardige conversatie is opgeruimd. Nu weer liev zijn allemaal, het is mooi weer en ik heb vakantie!
Ik werk in de 4 ploegendienst in een ijzergieterij in Weert, overings vanaf september/oktober terug de 3 ploegen dienst inDerky schreef:Waar werk je?
Door combinatie van de vetgedrukte delen in het citaat is het antwoord op het "waarom" al gegeven.ElbertF schreef:Jongens ik ben blij en ik heb een biertje op. Vraag me niet waarom.
Goedzo! Wanneer ga je op voor B?fulleffect schreef:zooo.. diplomaatje is in huis
kijk maar uit voor ik jou een lesje zwemmen met bakstenen geef (met videokaart in je onderbroekje gestoken natuuk!)lifeguard schreef:Goedzo! Wanneer ga je op voor B?fulleffect schreef:zooo.. diplomaatje is in huis
Laat die bakstenen maar.fulleffect schreef:kijk maar uit voor ik jou een lesje zwemmen met bakstenen geef (met videokaart in je onderbroekje gestoken natuuk!)lifeguard schreef:Goedzo! Wanneer ga je op voor B?fulleffect schreef:zooo.. diplomaatje is in huis