Zelf een logo instellen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
steefaman

Zelf een logo instellen

Bericht door steefaman » 25 jun 2008, 12:29

Hey!

Wat ik eerst even moet zeggen is dat ik met "forum hosting" bezig ben, op het moment. Dan weten jullie i.i.g. waar het over gaat :D

Ik heb onlangs de geweldige functie, dat je een afbeeldingenset kan wijzigen, gevonden. Nu wil ik graag in het lijstje waar je een afbeelding kan kiezen zelf een "categorie" aanmaken waarbij de afbeeldingen te zien zijn die de gebruiker (waarvan het forum is) zelf heeft upgeload. Maar ik weet niet hoe dat moet. Misschien weten jullie iets?

Groeten,
steefaman 8-)

PS: Hier nog even een plaatje:

Afbeelding
Forum Hoster. Gratis, snel en gemakkelijk je eigen phpBB3 forum.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Zelf een logo instellen

Bericht door Paul » 25 jun 2008, 12:57

Daarvoor zal je of zelf een MOD moeten maken, of op phpBB.com een MOD moeten zoeken die dat kan den.

steefaman

Bericht door steefaman » 25 jun 2008, 13:33

Dat is jammer. Want ik kan geen MODs maken :D Of is er anders een upload script wat ertussen geplaatst kan worden? Dat zou nog beter zijn.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 25 jun 2008, 13:38

Dat zal je ook zelf dan moeten aanpassen, er zal geen apart upload script zo voor te vinden zijn. Mischien wel een MOD, maar dat weet ik niet.

steefaman

Bericht door steefaman » 25 jun 2008, 13:59

Jammer, want dat kan ik ook niet. En verder is er niets te vinden. Dus dit onderwerp kan wel gesloten worden.

Gesloten