Stijlen gedeeltje toevoegen op Admin index

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
steefaman

Stijlen gedeeltje toevoegen op Admin index

Bericht door steefaman » 24 jun 2008, 09:53

Hey!

Ik zit met een probleem(pje). Ik probeer dit gedeelte (onder het tabblad "Stijlen" in de ACP):

Afbeelding

Te "kopieren" onder het "Hersynchroniseer of reset statistieken" blok op de ACP:

Afbeelding

Weet iemand hoe dit moet?

Groeten,
steefaman 8-)
Forum Hoster. Gratis, snel en gemakkelijk je eigen phpBB3 forum.

PhilipvD

Re: Stijlen gedeeltje toevoegen op Admin index

Bericht door PhilipvD » 24 jun 2008, 10:13

Dit kan (volgens mij) helaas niet..Aangezien het wel een module is zou je hem wel naar de 'ACP index' kunnen verplaatsen. Dus dan komt bij in het menu. Om hem echt in de 'Beheerdersindex' te plaatsen is vrees ik niet zo 123 mogelijk

EDIT: Het kan wel maar dan zul je de andere overzichten die daar staan handmatig weer moeten toevoegen.
Dit kun je doen via het Tabblad systeem > Module Beheer > Beheerderspaneel > Algemeen > Overzicht beheerderspaneel > Voeg een module toe
Wijziging: kan wel

steefaman

Bericht door steefaman » 24 jun 2008, 10:28

Dus het kan niet met code kopieren vanuit het ene bestand en plakken in het andere bestand? Want het liefst wil ik dat als er een forum wordt aangemaakt dat het "Stijlen" blok dan meteen op de ACP index staat.

PhilipvD

Bericht door PhilipvD » 24 jun 2008, 10:36

Dit zal niet kunnen omdat het ACP werkt met de zogenoemde 'modules'. Dit heeft niks te maken met codes is de bestanden. Dit maakt het beheerderspaneel van phpbb3 zo makkelijk in te delen

Robin Huurman

Bericht door Robin Huurman » 24 jun 2008, 11:02

Het is natuurlijk wel mogelijk, maar zeker niet aan te raden. Het zou zoveel code veranderingen vereisen, dat het niet echt interessant is. Ik betwijfel ook of iemand bereid is om uit te zoeken welke codes je moet verplaatsen en welke niet.

steefaman

Bericht door steefaman » 24 jun 2008, 11:05

Ik heb het wel gedeeltelijk, maar niet helemaal :P

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 24 jun 2008, 16:29

Waarom zou je het willen? Om de template te refreshen? Dan kan je gewoon beter load stale tmplates aanzetten onder load settings ;).

steefaman

Bericht door steefaman » 24 jun 2008, 18:44

Omdat ik bezig ben met een forum hosting script "goed" te maken en ik wil graag dat mensen makkelijk een stijl kunnen kiezen. Het zou natuurlijk nog mooier zijn als ze bij het aanmelden al meteen een stijl konden kiezen, maar ik weet niet hoe dat moet. Dus vandaar deze oplossing. Maar het is dus wel te doen :D En eigenlijk vind ik het niet zo erg als ik dan een heleboel moet aanpassen... Als het maar goed is :)

Gesloten