[KIJK] RTS gaming community

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
g0liatH

RTS gaming community

Bericht door g0liatH » 19 nov 2003, 20:27

Dit is mijn forum: All Time Gaming

De layout van de forum is al af maar aan de site ben ik nog bezig. Het is een forum over real time strategy games. Zeg wat je er van vindt zodat ik het nog kan verbeteren.

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 19 nov 2003, 23:08

Mooi aangepast!
Ga me er zo snel mogelijk aanmelden!
[+] Isento at DeviantArt

SPyKoN
Contacteer:

Bericht door SPyKoN » 20 nov 2003, 18:51

Mooi.

g0liatH

Bericht door g0liatH » 21 nov 2003, 21:54

danku :) ma zien jullie nog fouten ofzo? en hebben jullie nog suggesties om het aan te passen want ik zie zelf niet zo goed wat er allemaal nog niet zo goed is.

w0lfie.be
Contacteer:

Bericht door w0lfie.be » 21 nov 2003, 22:37

Met mijn standaard browser (mozilla) ziet de banner er super lelijk uit. De achtergrond, met die afgeronde hoeken, herhaalt zichzelf drie tot vier maar... Is niet de bedoeling natuurlijk, maar het maakt wel je site lelijk voor niet-IE gebruikers zoals mij. Check eens of je de template niet kunt wijzigen door enkele attributen toe te voegen tot die <td> tags.

PS, download best ook eens mozilla. Een site moet je altijd controleren met meerdere browsers. Doe je het toch maar met één browser, gebruik dan absoluut NIET Internet Explorer, want das de meest laxe browser ooit.

g0liatH

Bericht door g0liatH » 21 nov 2003, 22:59

lol dacht al da ge da ging zegge :roll:

ik weet dat het in mozilla niet zo'n goed resultaat geeft en ik ga probere om die herhaling weg te krijge. wat scheelt er aan de header in mozilla?
ik heb al aan een paar mense gevraagd om het in verschillende browsers ui te teste en die hebbe me al een screenshot opgestuurd. Welke html tag zou ik het best kunnen gebruiken in die <td> denk je?

w0lfie.be
Contacteer:

Bericht door w0lfie.be » 21 nov 2003, 23:13

g0liatH schreef:lol dacht al da ge da ging zegge :roll:
Wordt ik dan zo voorspelbaar :?
g0liatH schreef:ik weet dat het in mozilla niet zo'n goed resultaat geeft en ik ga probere om die herhaling weg te krijge. wat scheelt er aan de header in mozilla?
Awel, die herhaling dus.
g0liatH schreef:Welke html tag zou ik het best kunnen gebruiken in die <td> denk je?
De height-attribuut (attribuut, niet tag hé ;)) zal je allesinds moeten instellen denk ik. Als deze al ingesteld staat, een kijken waarom dieze niet wordt toegepast (Mozilla kan er allesinds mee overweg).

'k Weet zelf niet juist hoe, 't is was pruts werk, maar door vanalles te proberen zal je er uiteindelijk wel komen. En dan zal het heel mooi zijn, voor mij :)

g0liatH

Bericht door g0liatH » 22 nov 2003, 21:24

Wordt ik dan zo voorspelbaar
nee ma alle mozilla gebruikers zegge toch dat IE slecht is :roll:

attribuut, niet tag hé
ja jong ni zage he :wink:

ik denk dat het nu opgelost is, wil je nog eens kijke met mozilla of het opgelost is? thx

Gesloten