Het voetbal topic
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Het voetbal topic
Je kan steun betuigingen hier mailen ; http://www.knvb.nl/archief/oranje/knvb. ... boulahrouz
Men ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen ,ben sprakeloos zoals de rest van de dag al , zoeen klein kindje :/
Maar wel dat ik complimenten heb voor boulahrouz hoe hij het opvangt, en dat hij toch wil spelen, in ieder geval Sabia en Khalid veel sterkte.
Men ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen ,ben sprakeloos zoals de rest van de dag al , zoeen klein kindje :/
Maar wel dat ik complimenten heb voor boulahrouz hoe hij het opvangt, en dat hij toch wil spelen, in ieder geval Sabia en Khalid veel sterkte.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Zoiets komt inderdaad als bliksem bij heldere hemel.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Jammer dat we niet kunnen zingen: Schade, Deutshland alles ist vorbei, alles ist vorbei!
Duitsland is al door naar de halve finale, als nederland door is moeten wij dan tegen de duitsers?? 

Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
You cut me open
Nee. We zullen in de finale tegen ze moeten (als beide teams doorgaan).
Voormalig Support Teamlid
Wij zullen tegen Spanje óf tegen Italië moeten. Maar dat weten we zondag pas.PascalS schreef:Duitsland is al door naar de halve finale, als nederland door is moeten wij dan tegen de duitsers??
Als we rusland verslaan...
You cut me open
You cut me open
Uiteraard!PascalS schreef:Als we rusland verslaan...
Wie denk dat we winnen? ik hoop op gelijk spel want dan winnen we wel...
You cut me open
You cut me open
Doe dan toch maar in een keer winnen. Geen penalty's of extra tijd. Ben bang dat we dan net in die tijd verliezen.PascalS schreef:Wie denk dat we winnen? ik hoop op gelijk spel want dan winnen we wel...
Ja, maar dat is wel lekker spannend. 

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
- Jan
- Contacteer:
4e scheidsrechter lijkt me de enige oorzaak dat Turkije door is.
Wat denken jullie?
Wat denken jullie?
Mmm... heb die wedstrijd niet gezien gisteren.
Had verjaardag.
Was hij zo partijdig dan?

Was hij zo partijdig dan?
Heb er half-slapend naar gekeken, wat een ongelooflijk slome saaie wedstrijd. Wel mooi hoe Turkije scoorde in de laatste seconde van de blessure-tijd 

Voormalig Support Teamlid
Wéér op de valreep he. Die Turken zijn toch een stelletje lucky basterds. 

Wist je dat de scheidsrechter zijn moeders een kroaatse is?? Volgens mij was hij eerder partijdig alleen turkije kreeg geel. Wat ik niet vind kloppen gezien de overtredingen!Jan schreef:4e scheidsrechter lijkt me de enige oorzaak dat Turkije door is.
Wat denken jullie?
Ik heb gister niets gezien... vandaag kijk ik natuurlijk als oer hollander

You cut me open
You cut me open
Tsja, je kan nu wel direct zeggen omdat die moeder een Kroaatse is dat hij partijdig was. Maar ja, alle scheidsrechters maken wel eens fouten en om dan direct hiernaar te gaan kijken ...emrulez schreef:Wist je dat de scheidsrechter zijn moeders een kroaatse is?? Volgens mij was hij eerder partijdig alleen turkije kreeg geel. Wat ik niet vind kloppen gezien de overtredingen!Jan schreef:4e scheidsrechter lijkt me de enige oorzaak dat Turkije door is.
Wat denken jullie?
Het is natuurlijk wel een logische gedachte van veel mensen dat de scheids partijdig is. Voglens mij was het ook bekend bij de UEFA dat Rosetti een moeder had die uit Kroatie komt. Vanavond Nederland - Rusland, arbiter is Lubos Michel. Vierde man is Massimo Busacca die ook Nederland - Roemenië floot.JimB schreef:Tsja, je kan nu wel direct zeggen omdat die moeder een Kroaatse is dat hij partijdig was. Maar ja, alle scheidsrechters maken wel eens fouten en om dan direct hiernaar te gaan kijken ...emrulez schreef:Wist je dat de scheidsrechter zijn moeders een kroaatse is?? Volgens mij was hij eerder partijdig alleen turkije kreeg geel. Wat ik niet vind kloppen gezien de overtredingen!Jan schreef:4e scheidsrechter lijkt me de enige oorzaak dat Turkije door is.
Wat denken jullie?
En heeft die niet toevallig een nederlandse/russische moeder?