Het voetbal topic
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Het voetbal topic
Dat inhaken gebeurt dus niet, omdat niemand de tekst kent 

... Maar ik modereer (nog) niet.
Ik zal nooit een Wolter Kroes-fan worden. Die gast probeert al jarenlang blijvend door te breken, hij is niet voor niets nog niet helemaal doorgebroken 

Wolter Kroes is wel heel erg licht verbonden met voetbal, probeer on-topic te blijven.
- Bee
Hij staat nu wel op #1 in praktisch elke ranglijst, ben je dan nog niet doorgebroken?BetaDevil schreef:Ik zal nooit een Wolter Kroes-fan worden. Die gast probeert al jarenlang blijvend door te breken, hij is niet voor niets nog niet helemaal doorgebroken

Hij is dankzij het Nederlands legioen op #1 gekomen, dus ook dankzij het voetbal enzo! Zie je de link met voetbal, Bee (*slijm* *slijm*)?

Nee, hij heeft een hit omdat we allemaal achter oranje staan en, heej kijk nouw, dit gaat over oranje 

Heel goed :thumb: Laten we het vooral daar bij houden (tenzij iemand over het team van Duitsland wil praten
)

... Maar ik modereer (nog) niet.
Ik weet niet of Wolter of iemand anders al een EK lied heeft met Duitsland alles is voorbij e.d. 

Wie zal er vanavond winnen Zweden of Rusland??
Ik denk zweden, maar ik hoop rusland
Ik denk zweden, maar ik hoop rusland

Woopie! Rusland gaat door. Tot nu toe ben ik een grote fan geweest van Hiddink, maar hij gaat gewoon met 2-0 naar huis aankomende zaterdag!Jan schreef:Mis poes

- Jan
- Contacteer:
Ik hou anders wel van Tsjevchenko (of hoe je het ook schrijf) z'n speelwijze.
Vanavond speelt Portugal, vanaf morgen kan ik eindelijk kijken
Vanavond speelt Portugal, vanaf morgen kan ik eindelijk kijken

Zweden speelde echt belabberd! Hoeveel goede kansen had Rusland in vergelijking met Zweden. "Gouden Guus" flikt het hem weer!
2 nederlandse coaches aanstaande zaterdag! Als dat niet leuk wordt...
Ben ik nou zo slim? of zijn jullie nou zo dom?
Ben ik nou zo slim? of zijn jullie nou zo dom?
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
You cut me open
-
- Contacteer:
Nu is bekend waarom Boulahrouz de training van woensdag middag eerder verliet:
! Dit gun je niemand.
Bron: VoetbalReport.nl
Wat verschrikkelijk voor hem. Nederland draait TOP!, hij speelt TOP!, en dan krijg je zon zwarte dag in je leven doordat je eigen dochtertje overlijd. Wat een drama en wat een verdriet in de familieDe Nederlandse international Khalid Boulahrouz is getroffen door groot persoonlijk leed. Zijn dochtertje Anissa, dat woensdag te vroeg werd geboren in een ziekenhuis in Lausanne, is overleden.
Dat heeft de teamleiding van Oranje donderdag bekendgemaakt.
"We zijn allemaal aangeslagen'', zo stond in een kort persbericht vanuit Zwitserland. Boulahrouz verliet woensdagmiddag de training van het Nederlands elftal in Lausanne, nadat zijn vrouw Sabia met zwangerschapscomplicaties in het ziekenhuis was opgenomen.
Er zal om 14.00 uur een sessie voor Nederlandse media met bondscoach Marco van Basten en aanvoerder Edwin van der Sar beginnen. Dan zal blijken of Boulahrouz bij de selectie terugkeert of met zijn vrouw terug naar huis gaat.

Bron: VoetbalReport.nl
• JochemOnline.nl •
Inderdaad, dit mag toch met recht wel *beep* noemen ja... 
Toch zou ik er niet van staan te kijken als hij zaterdag gewoon speelt en een dijk van een wedstrijd speelt, terwijl ik het me heel goed voor kan stellen dat hij gewoon lekker bij zijn familie wil zijn!
In elk geval, voor wat het waard is hier, veel sterkte aan de hele familie!

Toch zou ik er niet van staan te kijken als hij zaterdag gewoon speelt en een dijk van een wedstrijd speelt, terwijl ik het me heel goed voor kan stellen dat hij gewoon lekker bij zijn familie wil zijn!
In elk geval, voor wat het waard is hier, veel sterkte aan de hele familie!
Dit is zwaar *beep* voor hem, ik wens hem veel sucses... Win je 3 super goede wedstrijden gebeurd er dit...
You cut me open
You cut me open
Flink *beep*! Hopenlijk kan hij zaterdag wel weer spelen! 

Dit heeft niks met 'kunnen' te maken. Je moet nu maar de wilskracht ervoor op kunnen brengen. Hij zou voor mij in elk geval nooit meer stuk kunnen als hij zaterdag gewoon op de mat staat, maar ik zal de laatste zijn die kritiek op hem zal uiten zodra hij lekker thuis bij familie wil zijn. Gewoon begrijpelijk.Daan schreef:Flink *beep*! Hopenlijk kan hij zaterdag wel weer spelen!

EDIT: En zoals ik al zei;
NU-EK schreef:Boulahrouz blijft wel deel uit maken van de selectie van het Nederlands elftal. Dat zei bondscoach Marco van Basten donderdag in een persconferentie.
- Gamemaniak
- Contacteer:
Sterkte Boulahrouz, ik hoop dit zelf nooit mee te maken:S Denk dat dit wel zal helpen bij het verwerken dat hij toch speelt, misschien bezorgt hij ons wel de titel.
Ah, dat is echt zwaar *beep* voor hem.
Dat dit nu net moet gebeuren.
Ik heb er alle begrip voor als hij gewoon even wil rusten.
In ieder geval wens ik hem erg veel sterkte toe.

Ik heb er alle begrip voor als hij gewoon even wil rusten.
In ieder geval wens ik hem erg veel sterkte toe.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!