Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
petsim1
Bericht
door petsim1 » 18 jun 2008, 13:49
BetaDevil schreef:Wat de wijziging van brandrus doet is het omdraaien van de velden (dus als je selecteert dat je het niet meer wilt krijg je het dus wel), dus deze wijziging weer omdraaien.
Voer deze SQL uit:
Het staat nu voor iedereen aan maar ze kunnen het zelf weer uitschakelen.
Damn, op momenten als dit word weer pijnlijk duidelijk dat ik weinig verstand heb van php, ik snap niet wat je bedoelt, en weet niet waar,wat en hoe ik een SQL moet uitvoeren

En moet ik dat dan regelmatig opnieuw doen als nieuwe users zich hebben geregistreerd?
-
BetaDevil
Bericht
door BetaDevil » 18 jun 2008, 13:56
Coen schreef:BetaDevil schreef:Het staat nu voor iedereen aan maar ze kunnen het zelf weer uitschakelen.
Maar voor nieuwe users staat het nog steeds standaard op uit!

Daarvoor hebben we zoiets als een beheerderspaneel
Dit behoort standaard al voor iedereen aan te staan dus hij zal het zelf wel ergens uitgeschakeld hebben.
-
petsim1
Bericht
door petsim1 » 18 jun 2008, 13:59
Het lijkt me verstandig dat ik het maar laat zoals het nu is, het is overigens ook geen halszaak. Het is helaas te ingewikkeld voor mij. Ik had gehoopt op een simpele omzetting of toevoeging in de ucp_prefs_personal ofzo. Toch bedankt voor je antwoord.
mvg,
Jurgen