Off topic
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Off topic
Dan krijgen we weer twintig in elkaar genestte quotes, kunnen moderators niet posten maar zijn ze alleen maar aan het opruimen en dat soort geklooi. Of pagina's vol bier. Nee, dat moet je niet willen. Zo'n topic moet je uberhaubt niet willen Coen!
... Maar ik modereer (nog) niet.
En dit bedoel ik dus, dit is ordinaire spam.
- Bee
Nah, dan gaat het te snel en komt er te snel onzin doorheen. Het wordt wel een echt experiment he?Raimon schreef:zou het niet beter zijn;Code: Selecteer alles
Minimum vereisten; tekst
Zie het bericht boven je, Coen. En het bericht daarboven.
Die heb ik wel gelezen. Maar ik denk dat het traditionele spamtopic hier niet ver van af staat...Bee schreef:Zie het bericht boven je, Coen. En het bericht daarboven.
- Bas
- Contacteer:
Dat werkt toch niet eens meer met phpBB3? (ik denk nu aan 19 subSilver-quotes...)Bee schreef:Dan krijgen we weer twintig in elkaar genestte quotes
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Ik denk dat we voorlopig maar even verder gaan in dit ene topic. Hier hebben we genoeg vrijheid tot op zekere hoogte. Met Bee als nieuwe hyperactieve moderator gaat het knippen al een stuk makkelijker voor mij! Het scheelt een stuk werk joh!
Dus ik moet hier de hele dag maar met de stofzuiger en een stoffer en blik rondlopen terwijl jij in je strandstoel een cocktail zit weg te slurpen. Maar zo zijn we niet getrouwd (maar dat zijn we uberhaubt niet eigenlijk)
Feitelijk gezien, komt het daar wel op neer ja!Bee schreef:Dus ik moet hier de hele dag maar met de stofzuiger en een stoffer en blik rondlopen terwijl jij in je strandstoel een cocktail zit weg te slurpen.
Ow Coen, ik ga een paar dagen wat anders doen, is dat goed
Nee, je moet eerst vakantie-/snipperdagen opbouwen voor we met zulke voorstellen akkoord gaan!Bee schreef:Ow Coen, ik ga een paar dagen wat anders doen, is dat goed
Dat was niet 'onder mijn supervisie', dus nee die tellen niet. En als je het er niet mee eens bent, dan ga je maar staken voor een betere CAO ofzo! Schijnt tegenwoordig erg hip te zijn!Bee schreef:En die van twee jaar geleden zijn ook niet geldig?
Dat heb ik al eens gedaan in het verleden, maar daar ben ik niet zo happig op
Nee, ik heb op het moment ook meer last van stakingen dan ooit te voren. Al heb ik nu wel een leuk autootje ter vervanging van die stinkende bussen. Ook leuk!Bee schreef:Dat heb ik al eens gedaan in het verleden, maar daar ben ik niet zo happig op
Hebben tram-'chauffeurs' dan ook al een andere CAO? Ik kan dat nooit volgen...Bee schreef:Zolang mijn tram maar rijdt!
Mwa, de trambestuurders bij mij dragen NS-kleding, dus echt buschauffeurs kan je het niet noemen
Weet je zeker dat je dan niet stiekem in een trein stapt elke dag?Bee schreef:Mwa, de trambestuurders bij mij dragen NS-kleding, dus echt buschauffeurs kan je het niet noemen
En dat is duizend! We gaan verder in deel 2
Hier is deeltje 2 dus!
- Coen