Ander template probleem
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Ander template probleem
Als ik wil wisselen naar een andere template veranderd er niets, iemand een idee wat het probleem kan zijn.
Tussen prosilver en subsilver wisselen is geen probleem. Heb de template ook al opnieuw geupload en geinstalleerd maar dat helpt niet.
Grtz Eric
Tussen prosilver en subsilver wisselen is geen probleem. Heb de template ook al opnieuw geupload en geinstalleerd maar dat helpt niet.
Grtz Eric
Re: Ander template probleem
Heb je ook al de nieuwe stijl geinstalleerd in je Beheerderspaneel?
Ga naar:
Beheerderspaneel > Stijlen > Ongeinstalleerde stijlen
En kijk of de door jouw net geuploadde template erbij staat.
Ga naar:
Beheerderspaneel > Stijlen > Ongeinstalleerde stijlen
En kijk of de door jouw net geuploadde template erbij staat.

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Die heb ik geinstalleerd, en vervolgens via beheerderspaneel-->algemeen-->instellingen forum geselecteerd en vervolgens op bevestig geklikt, maar wat er ook gebeurt geen andere template.
Grtz Eric
Grtz Eric
Nee, dat klopt. Want dan heb je de template ingesteld als standaard voor iedereen die zich aanmeld en voor alle gasten.
Als je hem wilt veranderden voor jezelf moet je dat hier instellen:
Gebruikerspaneel > Forum instellingen
Zet dan je Mijn forumstijl op de stijl die je wilt.
Als je hem wilt veranderden voor jezelf moet je dat hier instellen:
Gebruikerspaneel > Forum instellingen
Zet dan je Mijn forumstijl op de stijl die je wilt.

he ja dat werkt, maar als ik deze template voor iedereen wil hebben waarom werkt dat dan niet?
Grtz Eric
Grtz Eric
Als je wilt dat niemand een andere stijl meer kan gebruiken ga je naar:
Beheerderspaneel > Forum configuratie > Instellingen forum
En daar zet je Overschrijf gebruikersstijl op Ja, dan kan niemand meer een andere template kiezen.
Beheerderspaneel > Forum configuratie > Instellingen forum
En daar zet je Overschrijf gebruikersstijl op Ja, dan kan niemand meer een andere template kiezen.

perfect, dit bedoelde ik, en dank je voor de snelle reactie, nu nog ff zorgen dat de hide link er ook nog komt te staan, je ziet de link nu niet, maar ook niet "plaats reactie om de link te zien" in een kader.
Grtz Eric
Grtz Eric
Klopt, namelijk is je een nieuwe stijl neemt moet je die stijl-instructies van de MOD opnieuw uitvoeren. (dus uit de map
templates
van de MOD)Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Helemaal top, alles werkt, dit onderwerp mag gesloten worden.
We sluiten geen topics die opgelost zijn. 

- Derky