Ik wil die bak wel mee helpen dragen danDark Inca schreef:(en met de trein kan je gemakkelijk een bak meebrengen, maar ben niet van plan die alleen te dragen)

Ik wil die bak wel mee helpen dragen danDark Inca schreef:(en met de trein kan je gemakkelijk een bak meebrengen, maar ben niet van plan die alleen te dragen)

Ligt eraan watvoor bak je bedoelt? Bij mij gaan er 3 laptop plus desktop mee, in vliegtuigRaimon schreef:Ik wil die bak wel mee helpen dragen danDark Inca schreef:(en met de trein kan je gemakkelijk een bak meebrengen, maar ben niet van plan die alleen te dragen)
 .
.1 genoeg? Ben je gek ofzo.Raimon schreef:3 laptops en desktop o_O
Eentje is genoeg lijkt me , en de bak met bier natuurlijk ^_^
Nee ik heet geen Paulpaul schreef:1 genoeg? Ben je gek ofzo.Raimon schreef:3 laptops en desktop o_O
Eentje is genoeg lijkt me , en de bak met bier natuurlijk ^_^

Ik neem er 3 mee, ik zei niet dat ik er 3 hadPascalS schreef:3 laptops :O
en ik heb maar 1 pctje...
 .
. explain!
   explain!Van me vader lenen/gebruiken/misbruikenDark Inca schreef:3 meenemen maar geen 3 hebbenexplain!
 .
.Mag jij dat wel? :foei:paul schreef:Van me vader lenen/gebruiken/misbruikenDark Inca schreef:3 meenemen maar geen 3 hebbenexplain!
.
Dat laatste zal het denk ik zijn :ppaul schreef:Van me vader lenen/gebruiken/misbruikenDark Inca schreef:3 meenemen maar geen 3 hebbenexplain!
.

Maar als het volgend jaar in USA is dan gaat dat ook niet lukken
 Maar als het volgend jaar in USA is dan gaat dat ook niet lukken 
Jup, dan krijgt iedereen een prop papier in de mond en moet je naar huis!Lucas schreef:Tot 18:00 mag je socializen...daarna snoeren ze je de mond....hmm...

, over MOD support en development. Ik wens je alvast succes met de voorbereidingen
 , over MOD support en development. Ik wens je alvast succes met de voorbereidingen  .
. en natuurlijk ook van de anderen die wel gaan
 en natuurlijk ook van de anderen die wel gaan