phpBB versie: 3.0.1
Ik zou graag fora van afgelopen weken automatisch in een 'historie'-map willen plaatsen die nog wel bereikbaar is, maar niet direct meer zichtbaar in het overzicht.
Het (besloten) forum wordt gebruikt om afspraken te plannen in weken. Nadat die week voorbij is, is het wellicht wel handig om terug te zoeken, maar het forum hoeft niet meer in de lijst.
Is hier een mod voor?
Het is dus niet de bedoeling dat fora automatisch helemaal worden verwijderd of gewist!
Alvast bedankt.
Forum automatisch verplaatst in 'historie'-map?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Forum automatisch verplaatst in 'historie'-map?
Het forum onzichtbaar maken is wel mogelijk ja..
Ga daarvor naar Beheer> Forums> Forumpermissies? stel voor alle groepen in dat ze het forum NIET kunnen zien. zo is niks zichtbaar op de homepage, amar bestaat hij nog wel.
Denk wel dat je voor de admins bijv. of de mensen die er moegen bespreken WEL laat zien, zo kan jij alles zo zien (en staat het op index) maar leden weten niet dat het bestaat, anders moet je de permissies steeds veranderen als je even wilt terugkijken ofzo.
Ga daarvor naar Beheer> Forums> Forumpermissies? stel voor alle groepen in dat ze het forum NIET kunnen zien. zo is niks zichtbaar op de homepage, amar bestaat hij nog wel.
Denk wel dat je voor de admins bijv. of de mensen die er moegen bespreken WEL laat zien, zo kan jij alles zo zien (en staat het op index) maar leden weten niet dat het bestaat, anders moet je de permissies steeds veranderen als je even wilt terugkijken ofzo.
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip
Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl
Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl
Re: Forum automatisch verplaatst in 'historie'-map?
Zover ik weet is er echter niet iets wat forums automatisch verplaatst, dat zal je voorlopig met de hand moeten doen (al verwacht ik zelfs op de lange termijn er geen MOD voor).
... Maar ik modereer (nog) niet.