'Nieuw antwoord'-button

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Bennie²

'Nieuw antwoord'-button

Bericht door Bennie² » 10 jun 2008, 15:02

Wanneer ontstond het probleem?: Vanaf de eerste zelf geuploade template.
phpBB versie: 3.0.1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?: Ja, in totaal nu twee templates geinstelleerd.
Wat is het probleem?:

De standaard template op het begin bevat de buttond 'Nieuw antwoord' en 'Nieuw onderwerp'. Ik wilde echter een ander template erop zetten, dus had ik een template geupload naar de map Styles. Dit ging vlekkeloos, aangezien ik makkelijk op 'installeren' kon klikken. Ook dit ging goed, want de template was zichtbaar. Alleen de knoppen 'Nieuw onderwerp' en 'Nieuw antwoord' ontbraken. Ook bij een tweede template waren deze niet zichtbaar.

Wat moet ik doen? Alvast bedankt!

Salomon

Re: 'Nieuw antwoord'-button

Bericht door Salomon » 10 jun 2008, 15:03

De map styles/jouwstijl/imageset/en naar styles/jouwstijl/imageset/nl kopieren :)

Bennie²

Re: 'Nieuw antwoord'-button

Bericht door Bennie² » 10 jun 2008, 15:04

Salomon schreef:De map styles/jouwstijl/imageset/en naar styles/jouwstijl/imageset/nl kopieren :)
Hartstikke bedankt kerel voor het snelle antwoord! :D Ik sta er werkelijk van versteld hoe snel je er bij was. Ik zal het overigens proberen ...

Gesloten