Ik zoek software waardoor ik mijn bezoekers een eigen weblog kan laten maken. En moest ik dit al kunnen combineren met PHPBB3 zou dit helemaal perfect zijn.
Weblog
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Weblog
Kan iemand mij helpen aan goede software op een weblogdienst op te zetten?
Ik zoek software waardoor ik mijn bezoekers een eigen weblog kan laten maken. En moest ik dit al kunnen combineren met PHPBB3 zou dit helemaal perfect zijn.
Verplaatst van Algemene Onderwerpen naar phpBB3 modificaties. Let wel, we zijn een phpBB3 supportforum, niet die van wordpress of welke andere software
- Lucas
Re: Weblog
WordPress MU
Je kunt WP United gebruiken om het te combineren met phpBB3 maar dan moet je zorgen dat er ook elke keer een nieuw forum aangemaakt wordt
Je kunt WP United gebruiken om het te combineren met phpBB3 maar dan moet je zorgen dat er ook elke keer een nieuw forum aangemaakt wordt

- Jan
- Contacteer:
µ is een ideaal instapmodel, kan je ook op verder bouwen. Denk wel niet dat er al een phpBB3 bridge voor bestaat.
Wijziging: B'vil, je was me voor. Ja, met die WP-United zal 't nogal moeilijk gaan lijkt me hoor!
-
- Contacteer:
Niet als je voor elk weblog een forum aan wilt maken :rool:
- Jan
- Contacteer:
Het gaat hier niet om de gewone WordPress maar de µ-versie.JochemteW schreef:Jan, zo moeilijk gaat dat niet met WP hoor
Daar bestaat nog geen standaard plugin voor, dus zal je toch heel wat moeten gaan aanpassen hoor!
-
- Contacteer:
Oh sorry, oke.
wat betekent die MU dan, wat is er eigenlijk zo speciaal aan?
wat betekent die MU dan, wat is er eigenlijk zo speciaal aan?
• JochemOnline.nl •
WordPress MU is WordPress-hosting dus zodat mensen bij jouw een blog kunnen hosten of zodat je gewoon makkelijk meerdere blogs aan kunt maken.