kan registreren niet meer vinden

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Chaki

kan registreren niet meer vinden

Bericht door Chaki » 06 jun 2008, 21:47

• Adres van je forum: http://klets.mccexcalibur.nl
    Event. modificaties op je forum: voor zover bekent niets
    Wanneer ontstond het probleem?een week geleden
    phpBB versie: 3.0.1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? kan best zijn maa rik weet niet meer wat
    Wat is het probleem?
Sinds kort kan ik de "afdeling" om te registreren niet meer vinden op mijn forum :cry:
Ik zie nergen meer staan "registreren" oid
alleen inloggen staat er nog
Waar kan ik dat "registreren"dan wel vinden?
Of kan ikzelf voor mensen een gebruikersnaam en wachtwoord aanmaken
kan ik dat doen op het beheerders paneel?
en zo ja waar moet ik dat dan doen, als ik dat registratie gedoe niet kan vinden.

alvast bedankt
Chaki

Jim
Contacteer:

Re: kan registreren niet meer vinden

Bericht door Jim » 07 jun 2008, 08:11

De registratielink word simpelweg niet weergegeven. Je kan de registratiepagina hier nog vinden.

Ik heb even in de bron gekeken en normaal hoort er een registratielink in te staan. Kan het zijn dat jij registratie uit hebt staan?

Zelf gebruikers in het Beheerderspaneel aanmaken kan ook gemakkelijk door middel van de
ACP Add user MOD :D
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Chaki

Re: kan registreren niet meer vinden

Bericht door Chaki » 07 jun 2008, 09:08

Bedankt JimB,
Die user Mod was wat ik zocht.
En inderdaad ik geloof dat ik die link een keer ergens uitgezet heb, maar wil ook helemaal niet dat mensen zich zomaar kunnen registreren dus dit bestand is perfect!

groetjesss

Gesloten