Probleem met registreren

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
larsisgoed9

Probleem met registreren

Bericht door larsisgoed9 » 29 mei 2008, 19:01

• Adres van je forum: http://pepijnstrips.kilu.de
    Event. modificaties op je forum: Visual warning mod, Simple points system & PhpBB Arcade.
    Wanneer ontstond het probleem? Ik zou het niet weten....
    phpBB versie: 3.0.1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee.
    Wat is het probleem? Zojuist doet het registreren het niet meer, want als je dus naar de site gaat: PepijnStrips en op "Registreren" klikt kom je weer bij de index.

Dat is het enige probleem, als iemand weet waarom niemand zich meer kan registreren, meld het hier!

Thx, Lars
..
Support alleen via het Forum, niet via PM, Mail, of sites.
Funiest topic uit de PhpBB.nl geschiedenis!: hier

Bar2aYuni

Re: Probleem met registreren

Bericht door Bar2aYuni » 29 mei 2008, 20:47

Ik heb hetzelfde... mijn gehele forum is wit en ik kan niets meer doen... helemaal niets...
Ik schrok man... maar als ik niet de enige ben, zal het wel aan phpbb zelf ligge?
Wat betekend dat dit probleem ook weer vanzelf oplost? Aangezien 't ook vanzelf is ontstaan... :o

Mid

Bericht door Mid » 29 mei 2008, 21:25

larsisgoed9 schreef:Dat is het enige probleem, als iemand weet waarom niemand zich meer kan registreren, meld het hier!..
Heb je iets gewijzigd in ucp.php?

Mid

Bericht door Mid » 29 mei 2008, 21:27

Bar2aYuni schreef:Ik heb hetzelfde... mijn gehele forum is wit
Dat is niet hetzelfde. Zonder nadere gegevens valt er weinig over te zeggen.

larsisgoed9

Bericht door larsisgoed9 » 30 mei 2008, 06:36

@ mid

Ja, dat is toch het User Control Panel?

Ja, een paar modules via 't admin paneel erbij gedaan...., anders upload ik em wel opnieuw!
Support alleen via het Forum, niet via PM, Mail, of sites.
Funiest topic uit de PhpBB.nl geschiedenis!: hier

Bar2aYuni

Bericht door Bar2aYuni » 31 mei 2008, 17:16

Mid schreef:
Bar2aYuni schreef:Ik heb hetzelfde... mijn gehele forum is wit
Dat is niet hetzelfde. Zonder nadere gegevens valt er weinig over te zeggen.
Okay, nou check mijn forum maar: http://www.bar2ayunie.com/forum. Niets werkt. Het lijkt voor iedereen alsof ik aangemeld ben, en je kan op een paar dingen klikken, maar verder werkt niets. Alleen een wit scherm met wat text...

Edit:
Ik heb de bestanden in the eerste folder opnieuw ge-upload, dus de bestanden common.php t/m viewtopic.php en nou doet ie het weer! Hij laat de pagina's weer normaal zien en de links werken ook weer. Alleen...kan ik nou niet in de ACP komen... Hij accepteerd mijn password niet, terwijl ik zeker weet dat dit de juiste is. Enig idee wat dit is en hoe ik dit kan oplossen?

Gesloten