ik zat op #ubuntu, waar het op dat moment eeerg rustig waspaul schreef:dan zat je duidelijk in het verkeerde channel.Salomon schreef:En zoja, wat hebben die twee met elkaar te maken?
(BTW: Ik zat net op freenode.net, daar waren ze nog rustiger dan hier in de offtopic)
Off topic
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Off topic
Re: Mod installeren op mijn forum
Niemand werkt effectief 16 uur per dag, elke dag. Dat is van 8 uur 's morgens tot middernacht zonder onderbreking. Dat zijn ook wel de tijden dat ik werk, maar toch echt niet aan één stuk door.fulleffect schreef:volgens mij is een baan van 40 uur al een fulltime baanen als je er daarnaast ook nog een eigen bedrijf heb.. dan heb je 2 fulltime banen
dan leid je aan een slaapgebrek die weer zorgt voor een slaapstoornis, niet echt gezondElbertF schreef:Niemand werkt effectief 16 uur per dag, elke dag. Dat is van 8 uur 's morgens tot middernacht zonder onderbreking. Dat zijn ook wel de tijden dat ik werk, maar toch echt niet aan één stuk door.fulleffect schreef:volgens mij is een baan van 40 uur al een fulltime baanen als je er daarnaast ook nog een eigen bedrijf heb.. dan heb je 2 fulltime banen
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
You cut me open
Ik werk dagelijks van 7 tot 16.30 op stage, dan ga ik naar huis ben ik 18.00 thuis en gegeten, dan ga ik weg naar werk vanaf 18.30 tot 00.30 in capelle (Achter PC gelukkigElbertF schreef:Niemand werkt effectief 16 uur per dag, elke dag. Dat is van 8 uur 's morgens tot middernacht zonder onderbreking. Dat zijn ook wel de tijden dat ik werk, maar toch echt niet aan één stuk door.fulleffect schreef:volgens mij is een baan van 40 uur al een fulltime baanen als je er daarnaast ook nog een eigen bedrijf heb.. dan heb je 2 fulltime banen
Ofwel, als je goed telt zijn dat 2 fulltime banen van 40 uur
en dan komt daarnaast nog de tijd die ik aan me bedrijf moet besteden.
Wat dus inhoud dat je veeeel te weinig slaapt, je moet minimaal 8 uur p/d als ik me niet vergis.
- Jan
- Contacteer:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaap_%28r ... n_leeftijd
Hangt van leeftijd af, maar Paultje moet nog steeds braaf 9 uurtjes doen!
Slmn 10 geloof ik
Hangt van leeftijd af, maar Paultje moet nog steeds braaf 9 uurtjes doen!
Slmn 10 geloof ik
ik slaap 6 uur, en ik ben nog steeds gezond! (ik luister meestal vanaf 24:00 tot ongeveer 3:00 naar midden in de nacht met Rick van V) en dan slaap ik uit tot 11:00 ongeveer) heerlijk!Salomon schreef:Wat dus inhoud dat je veeeel te weinig slaapt, je moet minimaal 8 uur p/d als ik me niet vergis.
You cut me open
You cut me open
Ik slaap al jaren max 4 uur, geen probleem meeSalomon schreef:Wat dus inhoud dat je veeeel te weinig slaapt, je moet minimaal 8 uur p/d als ik me niet vergis.
Hahah ik geloof zoo geen ruk van wat je allemaal zegt. ^_^
Tja, denk je dat ik daarmee zit dat jij me niet geloofd?ElbertF schreef:Hahah ik geloof zoo geen ruk van wat je allemaal zegt. ^_^
Je doet wel behoorlijk je best om ons te overtuigen. 
Er zijn inderdaad mensen, die maar enkele uren slaap per dag nodig hebben. Churchill stond er om bekend.
Ik zelf slaap ook maar 6/7 uurtjes.. Meer heb ik ook niet nodig, en overdags ben ik gek genoeg toch mega druk >ADHD...paul schreef:Tja, denk je dat ik daarmee zit dat jij me niet geloofd?ElbertF schreef:Hahah ik geloof zoo geen ruk van wat je allemaal zegt. ^_^
Mja, de 1 heeft het meer nodig dan de ander
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip
Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl
Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl
Ik slaap ook maar 6/7 uur op een dag.
Werk niet, geen school niks.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
waar haal je dan je eten vandaan?lifeguard schreef:Ik slaap ook maar 6/7 uur op een dag.
You cut me open
You cut me open
Mammies en pappies?PascalS schreef:waar haal je dan je eten vandaan?lifeguard schreef:Ik slaap ook maar 6/7 uur op een dag.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
uuuhm, hij is getrouwd en heeft een kindje ^^
Inderdaad.
In de tijd dat ik wel werkte, heb ik genoeg reserves op kunnen bouwen.
Laten we het daar maar op gooien.
Oja, ik woon al uhm... 9 jaar niet meer thuis
In de tijd dat ik wel werkte, heb ik genoeg reserves op kunnen bouwen.
Laten we het daar maar op gooien.
Oja, ik woon al uhm... 9 jaar niet meer thuis
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Zo he! Al 9 jaar niet meer! 
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder