Registratieproblemen, verkeerde redirect?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Summer88

Registratieproblemen, verkeerde redirect?

Bericht door Summer88 » 27 mei 2008, 21:39

• Adres van je forum: http://schrijvertjes .xsbb .nl
    Event. modificaties op je forum:geen
    Wanneer ontstond het probleem?vandaag
    phpBB versie: 3.0.1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee, het forum is net nieuw
    Wat is het probleem?
dat ga ik hier onder uitleggen ;)

Sinds een paar dagen heb ik een gratis forum op xsbb. Tot nu toe hebben 3 mensen (4 inclusief ik -> beheerder) zich aangemeldt, en dit ging probleemloos. Ik heb wel ervaring met PHPBB fora, al is phpbb3 nieuw voor me, het is toch even wat anders.

Maar nu hoor ik van 3 verschillende mensen dat zij zich niet kunnen registreren.
Eerst krijg je het veld met de regels (accepteert u de gebruikersvoorwaarden/bent u 13 jaar of ouder etc.)

Vervolgens het veld waarin je je gebruikersnaam/wachtwoord/emailadres invoert.
Tot hier gaat het goed.

Maar als je klikt op versturen vervolgens (waarna je dus een activatiemail zou moeten krijgen) word je opeens weer doorgelink naar het eerste veld, met de regels/bent u 13 jaar of ouder.

Zover ik weet heb ik de instellingen niet veranderd sinds de eerste 4 zich aangemeld hebben. Ook heb ik de registratie opties nog eens doorlopen, maar ook daar kan ik geen reden ontdekken waarom je automatisch weer wordt doorgestuurd naar de "gaat u akkoord en bent u 13 jaar of ouder" pagina.

Kan iemand mij vertellen waar de fout zit? Ik dacht eerst dat het aan de host (xsbb.nl) lag, maar toen ik me op ee nander forum probeerde te registreren lukte dit gelijk. Dus ik ga er van uit dat de fout dan toch ergens in mijn forum moet zitten.

Bvd voor de reacties,

Summer

Edit:
Nouja, een andere vriendin probeerde het net en die kon zich wel in 1x registreren. Vervolgens heb ik het zelf nog een keer geprobeerd, toen lukte het mij ook, vervolgens probeerde iemand anders het waarna het niet lukte, en toen ik het daarna (in een tijdsbestek van een paar minuten) weer probeerde lukte het mij ook weer niet :roll:
Dus ik snap er nu helemaal niets meer van... Maarja, we zoeken nog even verder ondertussen :mrgreen:

Mid

Re: Registratieproblemen, verkeerde redirect?

Bericht door Mid » 27 mei 2008, 23:29

Het is dus zeer onregelmatig en dus kennelijk een probleem van je gratis forumhost.

Gesloten