#tag naar post mist bij redirect [spookachtig opgelost]

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Ger
Contacteer:

#tag naar post mist bij redirect [spookachtig opgelost]

Bericht door Ger » 27 mei 2008, 12:16

• Adres van je forum: http://www.swordfactsbenelux.nl/forums
    Event. modificaties op je forum:Diversen, en ook behoorlijk wat eigen tweaks (waardoor best wat mis gegaan kan zijn)
    Wanneer ontstond het probleem?Het viel me laatst pas op, maar net toen ik al een paar dagen niets meer had gewijzigd.
    phpBB versie: 3.0.1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? -
    Wat is het probleem?
Als je een bericht hebt geplaatst, wordt je doorgestuurd naar dat bericht om het te bekijken. Gisteren viel me op dat je wel naar de juiste pagina wordt doorgestuurd, maar de #{postnummer} op het eind ontbreekt. Waar kan dat aan liggen?
Zoals hierboven aangegeven heb ik behoorlijk wat aangepast, maar de laatste dagen niets in de richting van viewtopic.php of posting.php. Wat overigens niet per se wil zeggen dat daar de fout niet in zit, maar ik weet even niet waar ik moet zoeken.
Wijziging: zonder ook maar iets gedaan te hebben (letterlijk) is het probleem als sneeuw voor de zon verdwenen...

Gesloten